סוכות לכל המשפחה במתחם ביאליק!


מתוך מעיל הפלאים, צילום - דור קדמי (4)

סיורים והצגות לכל המשפחה בבתים ההיסטוריים, בכיכר היפה בתל אביב

14-10 באוקטובר, בין השעות 14:00-10:00
בית העיר ובית ביאליק, תל אביב יפו

 

בחג סוכות, בית ביאליק (ביתו של המשורר הלאומי) ובית העיר (בניין העירייה הישן בתל אביב – יפו) יפתחו שעריהם ויארחו את הבאים למסע בעקבות נקודות ציון היסטוריות בעיר תל אביב, לצד הצגות הילדים של תיאטרון הקרון ולהקת "אל המשורר":

בביתו של ח"נ ביאליק יכירו הילדים את חבריו הטובים של המשורר הלאומי. מה מצייר גוטמן לילדים? על מה מתווכחים ביאליק ובן יהודה? וכיצד הצילה דבורה קטנה את המלך שלמה?
בנוסף, יתקיים מפגש איור-סיפור אינטראקטיבי עם המאיירת שלומית צרפתי אנגל על פי סיפורו של ח"נ ביאליק "אצבעוני". המפגש יתקיים ב-12 באוקטובר בשעות 11:00 ו-12:30.

בבית העיר יתקיים מסע בעקבות נקודות החמד של תל אביב – יפו. הילדים יגלו כיצד הוקמה העיר העברית הראשונה ויכירו את המקומות הייחודיים והמקומות הקסומים שהפכו את העיר תל אביב – יפו לאגדה!

תיאטרון הקרון, תיאטרון הילדים והבובות מירושלים, יתארח במתחם ביאליק עם ההצגה "מעיל הפלאים", ההצגה, זוכת פרס הצגת השנה הבינתחומית ובציון לשבח על עיצוב בובות יוצא דופן, מפתיע ומקורי בתחרות פרס הבמה להצגות ילדים לשנת 2014, מספרת על חייט המקבל ביום הולדתו פתק קטן ומסתורי: "נא לתפור מעיל עד חצות. המידות לא משנות, העיקר שיתאים בדיוק…" בדיוק בחצות החייט משלים את המשימה, אבל אז…
לאן ממהרת מכונת התפירה? למה המספריים לובשות חצאית? למה הופך האצבעון? למי באמת נועד המעיל הפלאי? – הילדים יצטרפו למסע הקסום של החייט!

ההצגה "מעיל הפלאים" תוצג ביום שני, 13 באוקטובר

"ספר השירים של ביאליק", הצגת ילדים מאת "אל המשורר", להקה ישראלית שהוקמה במטרה להעניק רוח חדשה ליצירתו של חיים נחמן ביאליק, הינה מפגש ספרותי-מוסיקלי עם שירי הילדים המוכרים והאהובים של המשורר הלאומי ח"נ ביאליק. בהצגה לומדים הילדים על משמעותן של המילים בשירים, על מקומו של הקצב ועל כוחו של הדמיון. כתיבה, משחק ושירה: בעז אלברט

ההצגה "ספר השירים של ביאליק" תוצג בימים שבת ושלישי, 11 ו- 14 באוקטובר

 

בימים בהם יוצגו ההצגות (11, 13, 14 באוקטובר), כניסה: 55 ₪ לילד, 35 למבוגר

כניסה (ללא הצגה): 40 ₪ לילד, 25 ₪ למבוגר

ביום ראשון, 12 באוקטובר, הכניסה לבתים חופשית!

 

הפעילות מתאימה לילדים מגיל 4

מומלץ להתעדכן בשעות הסיורים וההצגות, ולהירשם מראש בטל':

03-5253403