סוף החופש הגדול בפארק הקופים: הפנינג קרנבל החיות


פארק הקופים ביער בשן שמן, מזמין את הציבור, בין התאריכים 19-21.08.2013 לקרנבל חיות בפארק. שתי הצגות  הילדים, "ד"ר דוליטל" ו"ספר הג'ונגל", כלולות במחיר כרטיס הכניסה, זאת בנוסף לשלל פעילויות נוספות, הכוללות: סיור בפארק, סדנאות –יצירת בלוני צורות, סדנת יצירה בגבס ושימוש חופשי במתקני האתגר.

המחזמר ספר הג'ונגל – חברים לנצח – מוגלי, גור-האדם שאומץ על ידי להקת הזאבים גדל ולמד את חוקי הג'ונגל בעזרת חבריו בלו ובגירה ובעזרתם גובר מוגלי על שירחאן הנמר והופך למנהיג חיות הג'ונגל ספר הג'ונגל חברים לנצח-חוויה לכל המשפחה.

"דוקטור דוליטל בקרקס "- המחזמר בהשראת ספרו הקלאסי של יו לופטינג – המספר את סיפורו של דוקטור דוליטל. הדוקטור החביב אימץ חיות רבות שנזקקו לעזרה, דבר אשר הרחיק את מטופליו בני האדם ממרפאתו. הרופא החל ללמוד את שפתן של החיות והפך לרופאן וחברן הקרוב. כשמגיע לעירו קרקס, נרתם מיד דוליטל לעזרתו של מנהל הקרקס לגלות מדוע החיות נעלמו. על כל  ילד להכיר את הגיבור הקלאסי שמלמד על סובלנות לאדם ולטבע, אמפתיה לחי סביבנו, וחשיבותה של חברות טובה.

שעות הפעילות: בכל אחד מהימים בין 10:00-18:00

מחיר כניסה הכולל את ההצגות וכל הפעילות: 49 ₪ לאדם (החל מגיל שנתיים) כל ההכנסות הן תרומה להצלה ושיקום קופים בישראל!

אתר:  http://www.pashbar.co.il/show.php?   טלפון להזמנת כרטיסים: 077-5061791

כתובת: יער בן שמן, בכניסה לישוב כפר דניאל.

כידוע, פארק הקופים מציע למשפחה שלל פעילויות לילדים ולכל המשפחה. בראשם טיול בפארק בחורש הטבעי וצפייה בלתי אמצעית בקופים ובחלק מהנקודות גם צפייה בהאכלתם על ידי צוות הפארק. מסע מרתק זה בעולם הקופים  משמש כנקודת מוצא להבנת עולם החי ובסיס להקניית ערכי שמירה על בעלי החיים והסביבה כאחד, ערכים העומדים בראש מטרותיו של הפארק. המבקרים מסיירים בלווי מדריכים מקצועיים בין חלקות  הקופים כאשר בחלקם נכנסים לתוך אזורי המחייה וחווים את הקופים ממש מקרוב פארק הקופים הינו חלק ממרכז נרחב יותר הפועל להצלת קופים הנמצאים במצוקה. פעילות ההצלה ושיקום הקופים נעשית מחוץ לאזור המבקרים, במקלט המקצועי. כל ההכנסות מהאירוע הן קודש להצלה ושיקום קופים בישראל.