"ספר הג'ונגל" – תיאטרון-מחול


תיאטרון המדיטק ולהקת המחול "פרסקו" יעלו במסגרת פסטיבל "צלילי ילדות" בתיאטרון חולון במהלך חוה"מ סוכות, בכורה חגיגית ל"ספר הג'ונגל" על פי יצירת המופת הקלאסית מאת רודיארד קיפלינג.

כמו בהפקות משותפות קודמות לילדים של תיאטרון המדיטק ויורם כרמי, "בגדי המלך" ו"אלף לילה ולילה" המצליחות, גם היצירה המפורסמת של "ספר הג'ונגל" זוכה לפרשנות של מחול, ולכוריאוגרפיה לצד בימוי תיאטרלי, שנעשה הפעם על ידי אלינור אגם בן דוד. ההצגה היא חלק מרפרטואר תיאטרון המדיטק לעונת 2011-12.

לדבריו של הכוריאוגרף יורם כרמי: "זהו תיאטרון מחול אשר ברובו מחול וירטואוזי ברמה טכנית גבוהה מאוד. ניסינו ליצור לכל חיה וסיטואציה בסיפור אפיונים תנועתיים ברורים כדי לאפשר לילדים הזדהות עם החיות, אך תוך התרחקות מפנטומימה. בנוסף, המופע משלב קטעי קישור שנכתבו ע"י דניאל אפרת המסייע לילדים להבין את הרצף הסיפורי".

הצגת המחול "ספר הג'ונגל" מביאה את סיפורו של הילד מוגלי המאומץ על-ידי להקת זאבים וחבריו הפנתר בגירה והדב בלו, וגדל ביער כאחד מהם. הוא נקלע למפגשים מצחיקים ומפחידים עם קופים חצופים, פילים מגודלים, נחש ערמומי והם מלמדים אותו, כל אחד בדרכו, שיעורים חשובים על החיים.

כוריאוגרפיה – יורם כרמי | בימוי – אלינור אגם בן דוד | מחזה – דניאל אפרת

מוסיקה מקורית – אריאל קשת | עיצוב במה ותלבושות – סבטלנה ברגר

ניהול הצגה – נעם נבו ודנה שיפמן | רקדנים – להקת המחול "פרסקו" – יורם כרמי

הפקה פרסקו – רון גלייט

לגילאי 4-10

משך המופע: כ50 דקות

חוה"מ סוכות, יום א'  16.10.11

שעה 17:30 מחיר כרטיס: 60-110 ₪

פסטיבל "צלילי ילדות"

תיאטרון חולון