סקאל טויס משיקה: נסיכות הקרח בהשראת הסרט "לשבור את הקרח"  


סקאל טויס, המשווקת הרשמית של דיסני בישראל, משיקה סדרת בובות בהשראת דמויותיהן של הנסיכות היפהפיות והמדהימות מהסרט לשבור את הקרח,  בלוק נסיכותי, קסום, טרנדי ומדליק.???????????????

סדרת הבובות החדשה מציעה את דמויותיהן של הנסיכות הקסומות אלסה ואנה אשר נוצרו בהשראת הסרט לשבור את הקרח. אלסה היא נסיכה צעירה ויפיפייה אשר נולדה עם כוחות קסם איתם היא מסוגלת ליצור קרח ושלג. אביה המלך החליט לנעול את שערי הארמון עד שתלמד לשלוט בכוחה, זאת לאחר שיום אחד, בעת משחק, פגעה בטעות באחותה אנה. ביום הכתרתה של אלסה למלכה, פורץ ריב בין אנה לאלסה הגורם לאלסה לחשוף ללא כוונה, את הקללה שלה. מבוהלת מהחשיפה, בורחת אלסה להר מרוחק מהממלכה ובונה לה שם ארמון מקרח. אנה יוצאת להחזירה לממלכה ולברר את סוד הכישוף.

סדרת הבובות נסיכות הקרח של דיסני מזמינה את הילדות לחוות מקרוב את הסיפור הקסום והנוצץ של אלסה ואנה. הסדרה מציעה את, אלסה נסיכת הקרח, הלובשת שמלה כחולה יפהפייה עם כתר נסיכותי בצבע תואם ואת אנה הנסיכה שלובשת חצאית כחולה עם עליונית ורודה ומדהימה. שתי הבובות מגיעות יחד עם סקייט בורד בצבע תואם ללבוש שלהן, איתו הן מזמינות את הילדות להחליק לעבר הרפתקה נוצצת, חלומית וחדשה…

 

מחיר : 179.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות