סרטי הקיץ הגדולים לילדים ולבני נוער בהפצת גלובוס מקס


רובוטריקים 4

תקציר:

כאשר קייד, מכונאי רכב (מארק וולברג) המגדל את ביתו המתבגרת (ניקולה פלץ) מוצאים משאית ישנה אותה הם רוצים לחדש, הם מגלים שלא מדובר במשאית רגילה, והופכים לאחראים לתגלית שסוחפת אליהם את הרובוטריקים, השקרניקים וסוכני ממשל.  הגילוי מביא את בכירי הממשל עד לפתח ביתם, כדי להימנע מהאיום הקיומי של הרובוטריקים על העולם.

תאריך יציאה: 26.06.14

בכיכובם של: מארק וולברג, ניקולה פלץ

במאי: מייקל ביי

אורך הסרט: 157 דקות.


בחזרה לארץ עוץ

תקציר:

בחזרה לארץ עוץ עוקב אחר סיפורה המופלא של דורותי (ליה מישל, רוני דלומי)  אשר חוזרת לקנזס ומגלה את ההרס והחורבן שהותיר אחריו הטורנדו אשר סחף אותה לראשונה לעוץ. הבית אליו הייתה כה נואשת לשוב ניזוק כליל, ואנשי העיירה אורזים בשביל לעזוב. אך מעט אחרי שובה לקנזס, חבריה הטובים של דורותי, אשר נשארו בעוץ, הדחליל, איש הפח והאריה נעלמו, ודורותי נקראה שוב לעוץ כדי לסייע במציאת חבריה. במסעותיה המופלאים בעקבות חבריה, מוצאת דורותי כמה שותפים חדשים לדרך, בניהם איש המרשמלו שאינו יכול לחשוב בעצמו, נסיכת החרסינה המתנשאת ככיסוי על שבירותה, וסירת משוטים מרובת אישיויות. דורותי, נאלצת לעזור לחבורה המוזרה להתאגד יחדיו נגד הרשע התורן, ליצן חצר מרושע שחושב שכל עוץ צריכה לסור למרותו.

תאריך יציאה: 10.07.14

מוצג בדיבוב לעברית ובתלת מימד

את דורותי מדובבת לעברית רוני דלומי

אורך הסרט: 92 דקות

צבי הנינג'ה

תקציר:

עלתה ירדה על העיר ניו יורק, והעיר זקוקה לגיבורים חדשים. העיר נשלטת על ידי שרדר וחייליו ולהם זרועות בכל מוסדות הממשל והשפעה רבה על הפוליטיקאים בעיר. עתידה של העיר נראה עגום, עד שארבעה אחים צעירים עולים מהביוב לפני השטח ובעזרת העיתונאים חסרת הפחד (מייגן פוקס) והצלם הפיכח שלה הם יוצאים להציל את העיר ולחשוף את התוכנית השטנית של שרדר.

תאריך יציאה: 07.08.14

בכיכובה של מייגן פוקס.