פינגווינים וכלבי ים בירושלים הקרח חוזר לירושלים!!


"ימבקרח 2014"- החלקה על הקרח לכל המשפחה במתחם התחנה הראשונה בירושלים

v   חוויה ייחודית -החלקה על קרח במתחם ענק עם פינגווינים וכלבי ים

v   הדרכה וליווי מקצועי של מחליקים מקצועיים

v   מגוון פעילויות נוספות במתחם התחנה

v   מדי יום ד'–מופע החלקה אומנותית על הקרח של וונדי רודי, מחליקה מקצועית שהופיעה בכל רחבי העולם

 

"ימבקרח" יתקיים בין התאריכים: 3.3-22.4.14

   א' באדר- כ'ב בניסן ובמהלך החגים פורים ופסח

 במתחם התחנה הראשונה בירושלים

בהפקת חברת "אריאל"

'ימבקרח', מתחם החלקה חדש,יוקם במתחם התחנה המתחדש בירושלים ויתקיים בין התאריכים 3.3.14-22.4.14 וגם במהלך חג פורים וחופשת הפסח. 'ימבקרח' מציע למחליקים, לילדים ולכל המשפחה בילוי מדהים וחווייתי הכולל החלקה על הקרח על גבי משטח ענק בקומפלקס המשתרע על פני שטח של  600 מ"ר של קרח. עבור הילדים הקטנים, הובאו במיוחד עזרי החלקה בדמויות כלבי ים שיאפשרו  לילדים לגלוש בישיבה בליווי הוריהם. הילדים הגדולים יותר יוכלו ליהנות מהחלקה על הקרח עם עזרי החלקה בדמויות  פינגווינים מיוחדים שיקלו עליהם את ההחלקה ויהפכו אותה לחוויתית יותר. "ימבקרח" מתקיים בהפקת חברת "אריאל".

 

במסגרת 'ימבקרח' יתקיים מדי שבוע בימי רביעי מופע החלקה אומנותית על הקרח שיוצג על ידי וונדי רודי, מחליקה מקצועית אשר מוכרת  בעולם .

מתחם ההחלקה של 'ימבקרח' מעוצב ומקורה. כמו כן,  במקום מיזוג המבטיח משטח החלקה יציב וחלק לאורך כל היום. מבקרי 'ימבקרח' ייהנו משירות חם ומקצועי ממדריכים מנוסים ומקצועיים שילוו ויסייעו לחוויית הגלישה. בכניסה למתחם, יקבלו המבקרים ציוד מקצועי שיוסיף לגלישה מושלמת ובטוחה על הקרח. בנוסף , במתחם המעוצב יוכלו המבקרים ליהנות ממוסיקה נעימה שתוסיף לאווירה ותשמח את כולם.

חווית ההחלקה במתחם "ימבקרח" מוצעת לקהל הרחב: למשפחות,  קבוצות מבתי ספר, קבוצות הוקי קרח מקצועיות.  כמו כן, ניתן לקיים במקום אירועים עסקיים ופרטיים ועוד.

 

מנכ"ל חברת אריאל ציון תורג'מן ציין כי: "אנו שוקדים ומעצבים בקפידה את מיזם 'ימבקרח' כדאי שהמבקרים יגיעו בהמוניהם ויוכלו ליהנות מחוויה מהנה לכל בני המשפחה. החוויה תתאים לכל הגילאים, החל מהילדים הקטנים וכלה במחליקים מקצועיים. המיקום בתוך מתחם התחנה הראשונה יאפשר למשפחה להגיע וליהנות מבילוי של יום שלם".

אבי מורדוך, מתחם התחנה הראשונה: "המבקרים שיגיעו למתחם 'ימבקרח' יוכלו  ליהנות במתחם התחנה ממגוון אפשרויות בילוי מהנות להשלמת חווית הביקור. הקהל מוזמן ליהנות מביקור בבאזר הקולינרי המתחדש, מתערוכות האמנות בתחנה, ומהחוויות הרבות שמציע מתחם התחנה הראשונה.

***החל מתאריך 10.4-22.4.14 יתקיים במתחם התחנה***

 "קרקס פלורנטין"- קרקס של "אש ומים"

עולם האש והמים נפגשים על במה אחת

מופע קרקס מרהיב ומהפנט לכל המשפחה בכיכובם של אמני קרקס פלורנטין ואמני קרקס בינלאומיים

 

"ימבקרח" יתקיים בין התאריכים:

3.3-22.4.14

בין השעות: 14:00-21:00

בחגים בין השעות: 9:00-23:00

 

מחיר כרטיס כניסה:

כרטיס כניסה לילד/ מבוגר 40 ₪

מחיר לקבוצות- 35 ₪ לכרטיס

מחיר לתושב ירושלמי בהצגת כרטיס 30 ₪הזמנת כרטיסים חברת בימות:

*6220

 www.bimot.co.il