פסטיבל צלילים במדבר


למה למשל משל  - צילום מיכאל דימשטיין - עותק

הצגות חדשות ומעשיות מוזיקליות לילדים

מופעי מוזיקה ושירה ישראלית מקורית | תזמורות ומקהלות

18-21 בדצמבר 2014, קיבוץ שדה בוקר

 

פסטיבל צלילים במדבר חוזר זו שנתו ה-17 להביא את המוזיקה הישראלית האיכותית, המקורית והמגוונת לקהל בדרום הארץ. כל יום בפסטיבל יוקדש לנושא מרכזי אחד, 4 ימים, 4 נושאים: מוזיקה ישראלית מקורית, 100 שנים להולדתו של סשה ארגוב,  שירה ישראלית, ותזמורות ישראליות.היצע המופעים מגוון ומציע זווית שונה לכל נושא. משירת מקהלות ועד פאנק יהודי, ממופעי תיאטרון מוזיקלי לילדים ועד 'רוברטו' -אופרה קאמרית מקורית שתוצג לראשונה על במת הפסטיבל. אומנים מוכרים וחדשים יקחו חלק במופעי מחווה למלחינים ויוצרים של נכסי צאן ברזל בשירה ובמוזיקה הישראלית. בפסטיבל שיתקיים על מדשאות קיבוץ שדה בוקר שבנגב יתקיימו מפגשים אינטימיים בין יוצרים ובין מאזינים וגם הופעות גדולות ושמחות ללא תשלום, לקהל הרחב. את הניהול האומנותי מבצע גם השנה מייסד הפסטיבל, המלחין והמוזיקאי פרופ' מיכאל וולפה.

 

מופעים לילדים באולם המרכזי:

 

יום שישי, 19/12, 11:00 בבוקר

מופע הבוקר יוקדש לילדים במעשייה מוזיקלית "למה למשל משל" של התזמורת הסימפונית אשדוד על פי טקסט של לאה נאור (מקהלה עליזה, זרעים של מסטיק). במעשייה שלושה משלים מחוכמים במיוחד של איזופוס המוצגים דרך משחק ומוזיקה: הצרצר והנמלה, הארנב והצב, עכבר העיר ועכבר הכפר. את המחזה מציגות השחקניות הגר ריש ותמרה קובלסקי, והמנצחת עידית שכטמן

Haifa Festival Thaeter for Children-2014

יום שבת, 20/12, 11:00 בבוקר

"סוף התחלה וחתולה", מופע לכל המשפחה עם ישראל גוריון, אלברט כהן ונירה רבינוביץ'.

החיות הזקנות של החווה מזדקנות. חמור זקן שכבר לא יכול לסחוב ועל תרנגול שכבר לא מתעורר בזמן. בעל החווה לא מוצא בהם יותר תועלת. מי שאין בו יותר תועלת נפטרים ממנו, כך הוא אומר. שני החברים הקשישים מחליטים לעזוב לפני שיהיה מאוחר מידי. הם משאירים מאחור את החווה שבה חיו כל חייהם ויוצאים לדרך חדשה כדי לעשות את הדבר היחיד שעוד נותר להם – לשיר.בדרך מצטרף אליהם כלב זקן שלא מצליח לצוד ויחד הם מקימים להקה. להקה של זמרים זקנים . החמור, הכלב והתרנגול  הולכים לחפש להם מקום שבו ירצו בהם. מקום שבו אין אדונים ואין חוות – מקום שבו יש להם מקום.

את "סוף התחלה וחתולה" כתבה ירדן בר כוכבא יחד עם המחזאי אלדד כהן, את השירים כתב דידי שחר, ואת העיבודים המוסיקליים יצר טל בלכרוביץ'.

 

מחיר מופע: 50 ₪ למבוגר, 40 ₪ לילד (גילאי 3-12).

מידע על כרטיסים מוזלים ומשולבים להופעות נוספות באתר הפסטיבל.

 

פסטיבל צלילים במדבר, קיבוץ שדה בוקר | 18-21 בדצמבר 2014

לפרטים 08-6564115 או באתר www.tzlilimbamidbar.co.il