פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון – סוכות 2019


פסטיבל צלילי ילדות חוזר השנה לתיאטרון חולון בחול המועד סוכות ויתקיים בין התאריכים 15-17 באוקטובר. זוהי השנה ה- 19 של הפסטיבל בו יעלו הפקות תחת המסר של חיבור, סובלנות, קבלת האחר ודיאלוג בין דורי. הקונצרט המרכזי הוא "מסביב לעולם בשישים דקות", מדובר במסע מוזיקלי המשלב קטעי אנימציה בעריכתו של דוד שליטא, מבכירי יוצרי האנימציה בארץ ואוצר פסטיבל "אנימיקס", מוזיקה חיה של תזמורת סימפונית ועוד. כמו כן, יופיע הרכב "טיפקס" לצד הצגות לילדים ופעילויות ללא תשלום לילדים ביניהן: סדנת חימר, מופע קסמים ועוד. טווח המחירים עומד על 40-90 שקלים. הפסטיבל בניהול אמנותי של ד"ר אורי לשמן.

"הקונצרט הראשון שלי" – בהנחיית אמנית החלילים חפציבה זר אביב ונגנית הנבל סוניטה סטניסלאו. המוזיקה מחברת אותנו לזיכרונות קדומים ביותר בילדות, מתוך כך, יצרנו תוכנית להורים תינוקות ופעוטות, עשירה בצלילים, תנועה ומג במטרה לחזק את הקשר בין הורה לילדו, בליווי שפת המוזיקה. בתוך הסביבה להורים תינוקות ופעוטות, של מרכז טיפ-טף, חפציבה מנגנת את סיפורי החלילים וצובעת את המנגינות בצלילי נבל דרך וויוולדי, באך, אופנבאך, סן סאנס ומלחינים אהובים אחרים.
מתי: 15 באוקטובר בשעות 10:00, 11:00 ו-12:00, 17 באוקטובר בשעות 16:30, 17:30 ו-18:30

"מסביב לעולם ב-60 דקות" – מסע מוזיקלי המשלב קטעי אנימציה, תזמורת סימפונית חיה והשתתפות השחקנים והזמרים דני לשמן ורות רסיוק. בין המלחינים במופע: מוצרט, ביזה, חצ'אטוריאן, גריג, יוהאן שטראוס ומבחר מלחינים ישראלים. אורך המופע כשעה ומתאים לכל המשפחה.
מתי: 15 באוקטובר בשעה 18:00

"חנן הגנן", תיאטרון המדיטק חולון – חנן הגנן מסתובב עם עגלת הפירות שלו ומכריז: "שסק משמש אפרסמון, קנו פירות באסימון, תפוז, מנגו פירות המון, בתוכם חבוי מטמון". בסוף המסע יגלו הילדים שעם חריצות וסבלנות, גם בזרע קטן יכול להסתתר מטמון גדול. עיבוד על פי ספרה של רינת הופר. מתאים לגילאי 3-6.
מתי: 15 באוקטובר בשעה 17:00

 

"הדיג ודג הזהב", מופע מחול עם להקת המחול פרסקו – מופע בכורה של יורם כרמי המשלב תיאטרון מחול ווידאו ארט סביב האגדה "הדיג ודג הזהב" מאת אלכסנדר פושקין. הסיפור מתעורר לחיים על הבמה ומפגיש אותנו עם הדייג טוב הלב ואשתו, שאף פעם לא שמחה בחלקה, ועם דג הזהב שבדיוק לומד בבית הספר של הדגים כיצד מגשימים משאלות. אורך המופע כשעה ומתאים לגילאי 3-8.
מתי: 16 באוקטובר בשעה 18:00

"הדיג ודג הזהב". להקת המחול פרקסו

"לטיול יצאנו" – מסע תיאטרלי מוזיקלי ברחבי המדינה, מלווה בשירי ארץ ישראל מוכרים. גיטרה, פסנתר, תוף וסקסופון יוצאים למסע מדרום לצפון ואליהם חוברים שני שחקנים שהם גם זמרים וגם חברים. אורך המופע כ-50 דקות ומתאים לכל המשפחה.
מתי: 16 באוקטובר בשעה 16:00 ו-18:00

"ילדותי השנייה", שעת סיפור מוזיקלית עם בן ארצי ושירי ארצי – מופע מקור מיוחד לפסטיבל בו האמנים מקריאים ושרים את סיפורי ושירי הילדות שהשמיעו להם בילדותם על רקע מוזיקה חיה. המופע מתאים לכל המשפחה ואורכו כ-50 דקות.
מתי: 16 באוקטובר בשעה 17:00

 

"איזה עולם", להקת טיפקס  מופע לכל המשפחה עם השירים המוכרים: "בתוך נייר עיתון", "סתם", "גבר רומנטי", "מה עשית", "איזה עולם" ועוד. אורך המופע כשעה וחצי ומתאים לכל המשפחה.
מתי: 17 באוקטובר בשעה 18:00

חברי להקת טיפקס

"פלפלים", תיאטרון אורנה פורת – קברט מוזיקלי לילדים ולכל המשפחה עם שחקנים-זמרים ופסנתרן אחד שמגישים את השירים הקלאסיים והאהובים המוכרים לכולנו באווירה משוחררת, אישית והומוריסטית. מופע אינטראקטיבי וכולם מוזמנים להשתתף בשירה. אורך המופע כ-55 דקות ומתאים לגילאי 3 ומעלה.
מתי: 17 באוקטובר בשעה 17:30

"פלפלים". תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

 

"ילדותי השנייה שעת סיפור מוזיקלית" – הזמרת סיוון טלמור בליווי הפסנתרן אלעד אדר. אורך המופע כ-50 דקות ומתאים לכל המשפחה.
מתי: 17 באוקטובר בשעה 17:00

פעילויות ללא תשלום

סדנת קליי – פיסול בחימר רך
מתי: 15 באוקטובר בין השעות 17:00-20:00

דמויות שטח, תחנות ופעילות וידאו
מתי: 15-17 באוקטובר בין השעות 17:00-19:00

מופע בלונים
מתי:
 16 באוקטובר בשעה 19:00

הקוסם עומר לביא
מתי: 17 באוקטובר בשעה 19:00