צעד נוסף במהפכת התזונה הנבונה במקדונלד'ס: תוספת חדשה לארוחת הילדים – תפוח עץ טרי


מקדונלד'ס ישראל מוסיפה אופציה שלישית כתוספת בריאה בכל ארוחת ילדים – תפוח עץ הנקלף ונחתך במקום, רק לאחר ההזמנה.    

 

מקדולנד'ס ישראל ממשיכה לעודד צריכת ירקות טריים ופירות בכל ארוחה. החל מהשבוע ובאופן הדרגתי בין הסניפים, תוצא בכל ארוחת ילדים אופציה שלישית לתוספת הבריאה –  תפוח עץ הנקלף ונחתך במקום רק לאחר ההזמנה. תפוח העץ מצטרף ל-2 האופציות לתוספת הבריאה הקיימות היום בארוחות הילדים – מחית פרי טבעי ללא תוספת סוכר או נשנשוני גזר גמדי קלופים ושטופים.

לדברי רותי שריד, משנה למנכ"ל מקדונלד'ס ישראל: "נשנושי הגזר ומחית הפרי זכו להצלחה רבה בקרב ילדים ולאור כך החלטנו להוסיף אופציה שלישית לתוספת הבריאה במטרה לעודד את הילדים לצרוך ירקות טריים ופירות, וכחלק מהמשך צעדי מהפכת התזונה הנבונה שהחלה מקדונדל'ס ישראל בשנת 2003 ".

ארוחת הילדים של מקדונלד'ס כוללת מנה עיקרית לבחירה (המבורגר /6 מקלוני תירס/מקנאגטס 4 יחידות), תוספת לבחירה (צ'יפס /סלט ירוק/פוטטו) משקה קל ותוספת בריאה לבחירה. בארוחת הילדים של מקדונלד'ס 100% בשר בקר לא מעובד הכולל רק 9% שומן וללא תוספים, תפוח אדמה המטוגן בשמן קנולה איכותי כמו שמן זית. הארוחה מוגשת עם מדבקת ערך תזונתי המוצמדת על גבי המנה העיקרית והתוספת.

ארוחות הילדים של מקדונלד'ס עברו מהפך מאז שנת 2003- כמות הקלוריות ירדה, כמות השומנים ירדה וכנ"ל גם לגבי השומן הרווי, אחוז השומן והנתרן. בנוסף, ארוחת הילדים במקדונדל'ס מכילה 467 קלוריות, 15 גרם שומנים מתוכם 3 גרם שומן רווי, מכילה רק 5.7

 

 

אחוזי שומן ו-471 גרם נתרן. כמו כן, ארוחות הילדים במקדונלד'ס עומדות בתקן הבריאות המחמיר בעולם ומקבלות את דירוג הבריאות הטוב ביותר על פי שיטת הניקוד של משרד הבריאות האנגלי.

ארוחת הילדים מוצעת במחיר של 27.90 ₪. בקניית ארוחת הילדים מקבלים החודש במתנה את אחת מדמויות משחק המחשב הפופולארי סופר מאריו.