"קולנוע קיץ" – חגיגת קולנוע בהיכל התרבות יבנה במהלך כל חודש אוגוסט


מבחר סרטים לילדים ,
בסדרת סרטי הילדים יוקרנו 4 סרטים: "שרק לנצח", "כלבים נגד חתולים-נקמתה של קיטי", "מגה מוח",ו"פלונטר".
סרטים לילדים
שרק לנצח
שרק מרגיש מנוון בחיי המשפחה הטרחניים שבנה לעצמו. הוא חושק לגעת ולו רק עוד פעם אחת בחיי הרווקות החופשיים שלו, עת יכול היה להסתובב ביער ולהפחיד אנשים כאוות נפשו. מפגש עם רמפלסטילצקין הערמומי מאפשר לו לחזור לשם תמורת מחיקת יום אחד חשוב בחייו. שרק לא חושב הרבה לפני שהוא חותם על החוזה הדרקוני. למה דרקוני? משום שראמפלסטילצקין בוחר ביום הולדתו של שרק ועכשיו אף אחד לא מכיר אותו כי, למעשה, הוא כבר לא קיים…
יום שלישי 2.8.11 בשעה 17:30
כלבים נגד חתולים – נקמתה של קיטי
קיטי גאלור, הסוכנת הבכירה לשעבר, מתכננת לשחרר מכשיר שטני שנועד לשלוט באויביה הכלבים והחתולים. הכלבים והחתולים חייבים עכשיו לאחד כוחות ע"מ למנוע איום גלובלי חסר תקדים.
יום שלישי 16.8.11 בשעה 17:30
מגה מוח
וויל פרל הוא הקול העומד מאחורי הנבל מגה-מוח, שבסופו של דבר רק רוצה לעשות טוב ואף אחד לא מבין אותו. ככה זה כשהראש שלך נראה כמו נורת ליבון כחולה. האויב המושבע שלו הוא מטרו-מן החתיך – גיבור העל האולטימטיבי שכולם אוהבים. היריבות ביניהם עומדת במרכז סרט האנימציה הזה לכל המשפחה. אז מי פה הטוב ומי פה הרע ומי פה סתם מכוער? בראד פיט מספק את קולו של מטרו-מן, וטינה פיי (רוק 30) היא אשת הטלוויזיה שמאוהבת בו.
יום שלישי 23.8.11 בשעה 17:30
פלונטר
סרט האנימציה באורך מלא ה-50 במספר של דיסני, בו הם משלבים טכניקותCGI המוכרות מסרטי פיקסאר, עם קו עלילתי וסגנון מסורתי. עיבוד לאגדת האחים גרים, ראפונזל, על הנסיכה בעלת רעמת השיער הארוכה כגלות. כבר בינקותה נשדדה ראפונזל מהוריה ע"י המכשפה גות'ל, בעיקר בשל הכוח התראפויטי הגלום בשיערה (אנטי-אייג'יניג). עכשיו בנעוריה, לראפונזל יש גלים של שיער בלונדיני ארוך ורך כמשי, מה שישמש אותה כשהנוכל הכריזמטי פלין ריידר, יפקוד את המצודה בה היא כלואה.
יום שלישי 30.8.11 בשעה 17:30
מחיר כל סרט 30 ₪ כולל נקניקיה בלחמניה וטרופית לכל ילד.
הורה מלווה אחד חינם.