קיץ של המצאות במדעטק – 101 המצאות ששינו את העולם


101 המצאות ששינו את העולם, בכורה עולמית במדעטק למיצג החזותי הבינלאומי, הגדול והמרהיב, שמציג בטכנולוגית הקרנה מתקדמת על פני 37 מסכים, מסע במכונת זמן בעקבות ההמצאות הגדולות שעיצבו את ההיסטוריה של המין האנושי.

חוויית מולטימדיה מקיפה שמוליכה את המבקר מהעת העתיקה, בה גילה האדם הקדמון את היכולת לשלוט באש, והמציא כלי עבודה וציד, דרך כל שלבי התפתחות המדע והטכנולוגיה לאורך שמונה עידנים. הנייר, אבק השריפה, הנורה החשמלית, הצוללת, הרנטגן, הטלויזיה ואפילו פצצת האטום – 101 המצאות וכל אחת מהן תחנה רבת משמעות בדרך שעשינו כולנו אל המקום בו אנו נמצאים היום.

בפארק נובל אנרג'י למדע, שזהו הקיץ הראשון בו הוא פתוח לקהל, נוכל להכיר את המדענים הגדולים בהיסטוריה: ארכימדס, ליאונרדו דה- וינצ'י, סר אייזיק ניוטון, דניאל ברנולי ועוד. בפארק מוצגי ענק אינטראקטיביים שמזמינים אתכם להיכנס, לטפס, להפעיל ולחוות על גופכם את חוקי הפיזיקה.

בפארק יוצג גם במהלך הקיץ סיור מומחז-"סיור המדענים" בה מציגים גדולי המדענים: דה-וינצ'י, ארכימדס, ניוטון וברנולי, את המצאותיהם והסיפור שמאחוריהן, בדרך משעשעת ומהנה, ופעילות לכל המשפחה "בלשי מדע", משחק בלשי משעשע ברחבי הפארק.

בחדר ההמצאות תוכלו לפגוש חלק מההמצאות האלה פנים אל פנים. פריטים היסטוריים אותנטיים, כשמולם מסכי מגע מולטימדיה ייחודיים המספקים את המידע בחוויית גלישה מיוחדת.  פריטים היסטוריים נוספים, מהאוסף ההיסטורי של מדעטק, מחכים לכם בתצוגה החדשה במסדרונות המוזיאון.

עוד במדעטק 20 תערוכות קבועות ובהן מאות מוצגים אינטראקטיביים שמזמינים את המבקר לגעת, ולהבין בדרך בלתי אמצעית את העקרונות של המדע והטכנולוגיה. בין התערוכות: אנרגיה ירוקה, קסם של מדע, תעופה, תעתועי ראיה, חדר חושך ועוד.

מדעטף – מרכז לפעוטות וילדים עד גיל 5, בו הילדים זוכים לחוות וללמוד על תופעות מדעיות המקיפות אותם, על עולמם ובריאותם. המרכז פועל לקרב את המדע ולעורר עניין גם לגיל הרך והכל בסביבה מבוקרת ובטוחה.

הסינמטריX, קולנוע רב חושי בתלת מימד מציג סרטי מדע בטכנולוגיה חוויתית חדשנית. מתאים לגילאי 5 ומעלה. (במחיר נפרד).


מחירים מ-1.7.12:

ילד עד גיל 5 : חינם.

ילד 5-18 : 65 ₪.

מבוגר 18ומעלה: 75 ₪.

כרטיס משפחתי (עד 4 נפשות, שני מבוגרים ושני ילדים בהצגת ת.ז. בלבד) : 240 ₪.

מבצע מיוחד למזמינים באינטרנט מראש בלבד: 55 ש"ח לכרטיס לכל הגילאים ללא כרטיס משפחתי.

עד 30.6.12 מחיר מבצע מיוחד-50 ₪ לאדם ללא הבדל גיל. כמו כן- 190 ₪ למשפחה עד 4 נפשות.

כתובת: בלפור 12, הדר הכרמל, חיפה.

מידע נוסף והזמנת  כרטיסים מראש בטל. 8614444 – 04,

או באתר: www.madatech.org.il.