קסם בספארי – לילה בין מציאות לדמיון


"הדבר היחיד ללא גבולות הוא הדמיון"

(אלברט אינשטיין)

בקיץ הזה תחוו עד כמה זה נכון..

אחרי 40 שנות ספארי, לראשונה בישראל, חוויה חושית, מרגשת ויוצאת דופן,

 שטרם נראתה:

גיל טייכמן, אומן התאורה, מאיר את הספארי באופן שטרם נראה בישראל.

סיורים ליליים בגן החיות של הספארי בליווי תאורה ייחודית ואומנותית, בשילוב הקרנות מרהיבות ,אפקטים ופס קול מפתיע

חוויה חיתית, מפתיעה וקסומה, כזו שתגרום למבקרים לתהות אם מדובר במציאות

או שמא, זהו בכלל דמיון.

הפעילות תתקיים בספארי בין החודשים יוני-אוגוסט.

גן החיות של הספארי, ישנה לגמרי את פניו ולא יידמה כלל למראה שמבקרי הספארי מכירים מביקוריהם בבוקר וגם לא ממה שהכירו עד כה בסיורי הלילה.

גן החיות, יחולק לאזורים אומנותיים שונים, שבכל אחד מהם ניתן יהיה לצפות בבעלי החיים תחת תאורה אומנותית, שילוב של טבע פראי והרבה דמיון.

מאחורי הפרויקט הייחודי, עומדים גיל טייכמן, ארנון פז וישראכרט.

טייכמן, מבעלי חברת התאורה הגדולה בארץ, עומד מאחורי אירועים מרהיבים, מהגדולים שנראו בישראל ובעולם וכעת הוא עומד להאיר את הספארי באופן מעורר השראה והשתהות.

הכניסה לגן החיות תהיה מרהיבה במיוחד ותלווה בהקרנה של פיל גדול ממדים ולאחריו, ג'ונגל שלם שיקום לחיים באמצעות תאורה, צלילים וקולות. הספארי יהפוך ברגע אחד עם רדת הערב, למקום אחר במראהו ובאופיו.

בליווי מפת לילה, יסיירו המבקרים בגן החיות שיחולק למתחמים שונים, ישלב בין בעלי החיים שבחצרות הקיימות לבין תאורה אומנותית של סיטואציות שונות.

עיניים מאירות מכל עבר, קולות מסתוריים, תאורת עצים צבעונית, שבילים עם תאורה מתחלפת ומשתנה, אורות נוצצים, ירח מאיר מלמעלה, בעלי חיים בגודל טבעי ובגודל עצום שיוקרנו על העצים והמבנים, חיות מתרוצצות ומשחרות לטרף על השבילים ועקבות מסתוריות שיגבירו את תחושת המסתורין המיוחדת. ברחבי גן החיות יהיו אפליקציות ייחודיות, דרכן ניתן יהיה להצטלם, לחוש את הטבע, כמעט לגעת בו וגם לקבל מידע ותכנים זואולוגים בליווי אפקטים של הדמיות דמיוניות. כל אלה יהיו רק חלק קטן מהדרמה הגדולה שתתרחש בספארי.

יהודה בר מנכ"ל הספארי:

 "הספארי חוגג השנה 40 שנים להיווסדו, זו שנה חגיגית של שינויים רבים ומרחיקי לכת.

מכלובים קטנים, בעלי החיים עברו לחצרות גדולות ומודרניות וכיום, אחרי שנים כה רבות של התפתחות והבנה עמוקה של צרכי בעלי החיים, אנחנו מרגישים בשלים לאפשר למבקרים שלנו הצצה ייחודית ומרתקת, שונה ומרגשת, לאורחות חייהם של בעלי החיים ולהרחיב את שעות הפעילות, כך ניתן להיחשף לדפוסי התנהגות שונים ולהבנה עמוקה של עולם החי, תוך התרגשות אמתית מתאורה מדהימה".

ענת ששתיאל, מנהלת שיווק ופרסום בישראכרט ציינה כי:

"פרויקט קסם בספארי, הנו אחד המיזמים המושקעים והחווייתיים שיוקמו בישראל. קבוצת ישראכרט, אשר שמה את "חווית הלקוח" במרכז פעילות המותג ותומכת ומעניקה חסויות לאירועי תרבות הפנאי בישראל, בחרה לתת חסות ראשית לפרויקט זה, ואין לי כל ספק שהטבות מסוג זה, יעזרו לנו להמשיך לתת ערך ייחודי ללקוחותינו להמשיך ולהוביל את שוק כרטיסי האשראי בישראל בקרב לקוחותינו".

כדי לבחון את פתיחת הספארי בשעות הערב, נערכו, בחודשים האחרונים, בספארי מעקב צמוד אחר התנהגותם של בעלי החיים לאורך היממה כולה. פתיחת הספארי בשעות אלו, נעשית בפיקוחם של הזואולוגים והווטרינרים שלנו, כדי לשמור, בראש ובראשונה, על רווחת בעלי החיים.

 

 

יוני – אוגוסט 2014 בין השעות 19:00 – 23:00

בימים ראשון – שבת (לא כולל שישי)

מחירים:

99 ₪ לכרטיס

90 ₪ לתושבי תל אביב ור"ג

 לרכישה בקופות הספארי ובאתר האינטרנט: www.kesem-basafari.co.il

כרטיס ללקוח ישראכרט בתוכנית המסלולים: 59 ₪ במקום 99 ₪

לקוח יוכל ליהנות מעד 5 כרטיסים בהנחה