קרקס פלורנטין מציג בחול המועד סוכות: קרקס מתגלגל


אמנים בינלאומיים בתרגילי אקסטרים, אלוזיות, להטוטנות ואקרובטיקה בגובה רב

בחול המועד סוכות הקרוב יגיע לקרקס פלורנטין בכפר הירוק, מופע הקרקס הכי מתגלגל ואקסטרימי לכל המשפחה. מופע של אמני קרקס בינלאומיים מומחים וזוכי פרסים בתחומם. המופע יתקיים בין התאריכים 15-18/10 .
הציבור מוזמן לראות אקרובטיקה אווירית, חישוק באוויר ובד משי המשתלשל מהתקרה תוך כדי תרגילי התעמלות קרקע וגמישות, להטוטי הולה הופ הכוללים-45 חישוקים מסתובבים מסביב לגופם של האומנים באוויר בגובה של 6 מטר, בכיכוב האמנית אלכסנדרה סובוליאבה, זוכת פרסי קרקס בין לאומיים מצרפת, הולנד וגרמניה.

ריחוף על גבי גלגלי ענק מוארים וזורחים, תרגילי עמוד סיני של אומנים מקירדיסטן וקזחסטן , סלטות והחלקות מגבהים של 8 מטר, מופע אופני הרים אקסטרים הכולל קפיצות על רמפות בגובה של 4 מטר ומעל הקהל בתיאום מושלם, ביצוע תרגלי אקסטרים של חץ וקשת בעיניים עצומות תוך כדי תרגילי גמישות ואקרובטיקה, תרגילי ריחוף באוויר מעל הקהל בגובה של 6 מ' על רצועות ללא קשירה ועוד.
על הכל ינצח הקומיקאי ( ליצן / פנטומימאי/ רקדן ) בוריס בורינסקו ששיחק בלאס ווגאס, Cirque du solie, Circus Roncalli גרמניה,circus Nikulin ומוסקבה, זוכה מקום ראשון בפסטיבלי קרקס רבים ברחבי העולם (פריז / אודסה / אנגליה), בוריס ישלב שליטה מושלמת בגוף, קומדיה, קרקס, תזמון מושלם, קצב והומור מטורף.

כיידוע, רוב תרגילי האקסטרים נערכים בגובה רב וללא קשירה ואבטחה .
אורך המופע כולל הפסקה – 90 דקות. כרטיסים בעלות של מ- 69-99 ₪
לפרטים והרשמה: 03:6483811

צפו בסרטון!

המופעים יתקיימו באוהל הקרקס במתחם הכפר הירוק ברמת השרון. חנייה חופשית.
הקהל מוזמן לפני המופע לסדנאות קרקס בחצר הקרקס בהן נוכל לחוות התנסות אמיתית בקרקס של אמנויות חץ וקשת, רכיבה על חד אופן, ג'אגלינג, פס אקרובטיקה ובועות סבון.
לרווחת הקהל, בחצר הקרקס מגוון של דוכני הסעדה בהם ניתן לרכוש אוכל קירקסי.
כיידוע, "קרקס פלורנטין" פועל כבר 18 שנה במתכונת של קרקס מודרני ללא בעלי חיים, הייחודיות של הקרקס טמונה במופעים משתנים המבוימים בקפידה עם צוות המורכב מאומני קרקס בינלאומיים, מומחים וזוכי פרסים בתחומם.
בקרקס תוכלו לראות בין השאר, אקרובטיקה אווירית בגובה רב, להטוטי אש, קוסמות, הליכה על חבל ללא אבטחה, תרגילי טרמפולינה, ריחוף על גלגל ענק, תרגילי אקסטרים, נסיעה על חד אופן, קליעה בחץ וקשת בעיניים עצומות, ביצוע תרגילי גמישות מסובכים, ג'אגלינג , ועוד.
הקרקס בולט בפריצת גבולות ויצירת עולם תוכן עשיר לכל גיל, והוא ממוקם במתחם הכפר הירוק ברמת השרון באוהל גדול ומפואר וכולל אזור חניה גדול ונוח וללא תשלום.