ריכוז פעילויות לילדים לחול המועד פסח, פסטיבל האחים גרים, מופעי אבירים וילדים מבשלים


פסח עם האחים גרים- צילום-קניון עיר ימים.

פסח עם האחים גרים

לרקוד עם סינדרלה, לבקר את סבתא של כיפה אדומה ולנשנש משהו עם שלגיה. בפסח הקרוב האגדות אהובות עלינו קמות לתחיה, בפסטיבל האחים גרים, אשר יוקדש כולו למחבריהם של הסיפורים המפורסמים ואהובים בעולם.

 הפנטזיה והקסם יגלשו לתוך המציאות  בפסח הקרוב  ופסטיבל חדש שיוקדש כולו לאגדות יפתח עולם מופלא בפני הילדים . בו  הם ילמדו שמאחורי הסיפורים לפני השינה שהם כול כך אוהבים, עומדים שני אחים  קסומים לא פחות ששכתבו אותם לכדי הגרסאות המוכרות לנו היום.

את הילדים יפגוש בכניסה לפסטיבל, בתוך ספריה עתיקה דמותו  של  יעקב גרים, אשר יהווה כרוז ודמות מקשרת בין מגוון האטרקציות. הוא  יסביר להם על הפסטיבל ועל דמותו, נוסף על כך הוא יקריא ויספר להם ממגוון יצירותיהם של האחים גרים, כגון החלילן מהמלין, החתול במגפיים, הנסיכה ועדשה ועוד.

בהמשך יוכלו הילדים לפגוש את שלגיה אשר תחכה להם ליד באר קסומה ותספר את סיפורה, גם את חברה הגמד יפגשו הילדים ואף יכינו איתו מצנפות  גמדים מוקטנות  מבצק סוכר. במתחם ייחודי  ובו מיטת עץ, בית ויער, דמות מספר סיפורים תספר את סיפור כיפה אדומה.  על הרקע תפאורה מרהיבה, יוזמנו הילדים להשתתף בנשף וללמוד יחד עם סינדרלה והנסיך את ריקוד הוולס הקלאסי. נוסף על אלו, יוקם במקום תיאטרון האינטראקטיבי, בשיתוף הילדים , אשר יוזמנו אל הבמה ויהפכו בעזרת תלבושות ואביזרים למשתתפים פעילים בהצגה.

הפסטיבל יתקיים בחוה"מ פסח, 06-08/4/15

שעות פעילות המתחמים: 11:00-14:00,16:00-19:00

הכניסה חופשית

 

קניון "עיר ימים"

רח' בני ברמן 2, נתניה

09-7738740

 

מהפירמידות ועד האבירים

 האבירים ועד פירמידות -צילום- קניון כפר סבא הירוקה - עותק (2) 

טירות קסומות, נסיכות יפיפיות ואבירים אמיצים, בפסח הקרוב נעזוב לרגע את פרעה ואת מצרים העתיקה ונגלוש לימי הביניים העליזים. בפסטיבל שהתקיים במהלך חוה"מ  יוכלו הילדים והמבוגרים  לחזות בגבירות ענוות, בקרבות ראווה, להתחפש לאבירים עם שריון וללמוד סייף בטוח.

 

ימי הביניים ידועים כתקופה קסומה של גברים ונשים אמיצים,  בפסטיבל חדש יכירו הילדים מקרוב את אבירי השולחן העגול ויצאו יחד איתם להרפתקאות מרתקות שבמהלכם ילמדו על שריונים, סייף וחץ וקשת. הפסטיבל יחולק למגוון מתחמים סדנאות והצגות  ביניהם, מתחם  חץ וקשת בליווי מדריך מקצועי, תלבושת אותנטית, כלי נשק והדרכה יסודית. סדנא הכנת חרב ומגן, מתחם תלבושות ברוח התקופה וחליפות שריון שילוו במדריך ואשר בו ניתן להצטלם ולצלם.  סדנת סייף בטוח אשר כוללת שימוש בנשקי ספוג בטוחים שמתאימים לכל גיל. מתחם מספרי סיפורים ברוח ימיי הביניים באווירה קסומה, סדנת קליעת סלים ואריגה אוטנטיים ועוד שלל פעילויות מרתקות. במהלך היום היו מפוזרים בין המתחמים השונים שלל פינות איפור לכל הגילים ודמיות מימי הביניים כגון נסיכים ואבירים יסתובבו בין המבקרים ויציגו את עצמם בפני הילדים.

הפסטיבל יתקיים בחוה"מ פסח, 06-08/4/15

שעות פעילות המתחמים: בין השעות 10:30-14:00

הכניסה חופשית

 

קניון כפר סבא הירוקה

רפפורט 3 ,כפר סבא

 

 

 

הפסח הזה, הילדים מבשלים!

פסח בפתח ואחרי שניקנו, בישלנו וארחנו ביד רחבה נותרו לפנינו עוד שישה ימי חג שהילדים בחופש ומחפשים תעסוקה. אחרי שבשנה האחרונה טרנד הבישול סחף אחריו את כולם, אל תתפלאו אם גם הצעירים ביותר ירצו לתרום את חלקם, סדרת סדנאות חדשה שתתקיים תהפוך את הילדים למסטר שפים קטנים.

החל מיום הראשון של חול המועד (05/04) ועד סוף השבוע יתקיימו סדרת סדנאות שיכירו לילדים את רזי הבישול. במשך השבוע כל יום תתמקד הסדנא בנושא אחר, כאשר שספייסז_ הפסח- הילדים מבשלים ארוחת חג צילום - spices studioלל הסדנאות משלבות בין מגוון תחומים כמו בישול, אפיה ואף פיסול בבצק סוכר.

סדנא בנושא   "ארוחה חגיגית לפסח לכל המשפחה" אשר במהלכה  הילדים ילמדו להכין לבד ארוחה חגיגית שמתאימה לחג. בין המנות אותם ילמדו הילדים להכין , מרק צח עם אטריות ביצים כשרות לפסח, לחמניות לפסחולקינוח, מוס שוקולד. סדנא נוספת  תתמקד בבצק סוכר בא הילדים ילמדו להכין ביצי הפתעה ודמויות חמודות מבצק סוכר. נושא נוסף הוא  "ארוחה ערב כשרה לפסח" בא הילדים ילמדו להכין ארוחה קלילה לכל המשפחה שתכלול מרק ביתי וקניידלך עבודת יד,  סלט גזר, פקאנים מסוכרים וחמוציות, עוגת אגוזים וסופלה שוקולד. סדנא נוספת תכניס את הילדים לעולם האגדות ובמהלכה הם ילמדו להכין סוכריה מעוצבת בדמות נסיכים/ נסיכות/ פיראטים ועוד שלל דמויות מבצק סוכר בשילוב סוכריות. נוסף על אלו סדנא ייחודית תנחה את הילדים להכין לבד מנות מסובכות להפליא, כגון שוקי עוף בריבת משמש, בננות מטוגנות מצופות בפירורי לחם מתוק (כשר לפסח) ואגסים בשמלת שוקולד..

 

הסדנאות יתקיימו בחול המועד פסח  בין התאריכים 05/04-09/04

 בסניפי ספייסז (SPICES) הוד השרון( קניון מרגלית)  ובקניון גבעתיים.

המחיר ינוע בין 29-59 ש'ח למשתתף . החל מ30 דקות לסדנא ועד שעתיים.

קניון גבעתיים-03-5510215

קניון הוד השרון- 09-7793445