רשת "ארבל באולינג" מחלקת דמי חנוכה!


רשת "ארבל באולינג" מחלקת דמי חנוכה!

 

רשת "ארבל באולינג", רשת הבאולינג הגדולה בישראל המונה 6 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת במבצע "דמי חנוכה" שיתקיים במהלך כל ימי חג החנוכה.

במסגרת המבצע יחולקו בקניונים בהם פועלים סניפי הרשת שוברים מיוחדים עם מטבעות נייר בהם אפשר לקנות משחק. כל שובר מכיל מטבעות בשווי 21 ש"ח (מטבע אחד של 10 ש"ח, מטבע אחד של 5 ש"ח, 2 מטבעות שנקל ומטבע בשווי שקל אחד).

בכל קניית משחק באולינג ניתן להשתמש במטבע אחד מהשובר. החל מהמשחק  השלישי ניתן להשתמש בכל המטבעות שנותרו (לדוגמא: במשחק הראשון מממשים 10 שקלים, בשני – 5 שקלים ובשלישי את כל השאר – 7 ש"ח). קבוצות חברים המונות 3 שחקנים ומעלה יוכלו לנצל במשחק אחד את כל המטבעות. השובר יהיה בתוקף עד סוף חודש דמצבר.

סניפי "ארבל באולינג" מצטיינים בעיצוב מודרני עם מסכי תצוגה ענקיים ואנימציות מרהיבות. המקום מתאים לילדים מגיל 7, בני נוער ומבוגרים והוא כולל כ-16 מסלולי באולינג, עשרות משחקים אלקטרוניים, סנוקר ובית קפה-מסעדה המציע תפריט עשיר ומגוון. האווירה המיוחדת והמפגש החברתי מזמנים סיטואציה מהנה וכיפית לכולם, בכל גיל.

באולינג (או בשמו העברי – כדורת) הוא משחק חברתי המאפשר גיבוש תוך כדי פעילות. המשחק דורש מיומנות, דיוק וריכוז ומי שמצליח להפיל את כל הפינים המסודרים בקצה המסלול, זוכה ב"סטרייק" ובהרבה כבוד… למרות שזהו משחק תחרותי הוא אינו דורש כושר או יכולת ספורטיבית, כך שכולם יכולים להצליח.

הבילוי מתאים ביותר גם לפעילות משפחתית מגבשת בתחרות במשחק באולינג, סנוקר או במתחם המשחקים האלקטרוניים. זהו פתרון מעולה גם לסבא וסבתא שמחפשים מקום איכותי בו אפשר לבלות כמה שעות של כיף עם הנכדים.

פתוח כל ימות השבוע, בין השעות: 10:00 – 01:00.

מחירים:

משחק באולינג ללא שובר- 36 ש"ח.

סנוקר – 55 ש"ח לשעה.

משחקים אלקטרוניים – 1-4 ש"ח (בהתאם למשחק).

רשת "ארבל באולינג" מונה 6 סניפים: הרצליה, נתניה – קניון עיר ימים, ירושלים, קריית אונו, מודיעין ואשקלון.

לפרטים: טל'- 1-700-55-11-77,  www.arbelbowling.co.il

בקרנו שם , המחירים נוחים, כיף גדול שמתאים לכל המשפחה, תהנו !