רשת 'מיטב' המובילה בתחום המוצרים החד פעמיים מציעה לקראת חג פורים מגוון מוצרים, כלים וקישוטים להכנת משלוח מנות


*צלחות הגשה 'צדפות'

כלי הגשה כסופים וזהובים

* צלחות חד פעמיות מעוצבות

* צלחות חד פעמיות מבמבוק-מתכלות

* מפיות מעוצבות

רשת 'מיטב' המובילה בתחום המוצרים והכלים החד פעמיים לשוק הפרטי והמוסדי, מציעה לקראת חג פורים, מגוון רחב של כלים חד פעמיים לאריזת משלוחי מנות יפות ומעוצבות  בכל הגדלים והצבעים. בין המוצרים שמציעה הרשת ניתן למצוא: צלחות פלסטיק מעוצבות בצורת צדפות במגוון צבעים וגדלים שונים, מגוון רחב של צלחות מעוצבות בשלל צבעים, מגשי פלסטיק מעוצבים בצבעי כסף/ זהב.

כמו כן, ניתן למצוא ברשת, אריזות הגשה מסדרת 'טבע' הכוללת מגוון מוצרים וכלים העשויים מחומרים טבעיים של במבוק, תירס וקנה סוכר. סדרת 'טבע' מציע את גביעי הבמבוק, סירות במבוק, תבניות אפייה מעץ ועוד לאריזת משלוחי מנות מקוריים, מתכלים התורמים לשמירה על איכות הסביבה.

בין הכלים המוצעים לאריזת משלוחי מנות:

  • ·         קונכיות "צדפות"- צלחות פלסטיק קשיח צבעוניות בצורת צדפה, במגוון צבעים. מחיר: 3 יחידות ב-10 ₪
  • מגש עגול מחולק ל-6 תאים– את המגש ניתן למלא בכל טוב. החלוקה במגש מונעת התערבבות של המוצרים המוגשים בו. את המגש ניתן לארוז יפה עם נייר צלופן או נייר עטיפה אחר. מחיר: 7.50 ₪ ליחידה.
  • מגש מלבני כסוף– מגש פלסטיק איכותי וקשיח, ניתן גם לשטיפה ושימוש חוזר. גודל המגש 6.5X19 ס"מ.  מחיר: 31 ₪
  • ·         מגשי אובלי – מגשים מעוצבים בצבעי כסף או זהב- עשויים פלסטיק איכותי. מגיעים בגדלים שונים מקטן ועד גדול. מחירים: קטן- 6.72 ₪ , בינוני- 15.35 ₪, גדול- 22.8 ₪
  • ·         מגשים מלבניים- מגשים עשויים פלסטיק איכותי, חד פעמיים, מגיעים בצבעים של כסף וזהב ובגדלים של קטן וגדול. גודל קטן 16X36 ס"מ מחיר 3.55 ₪, מגש מלבן גדול 24X36 מחיר 6.5 ₪ .
  • ·         גביע במבוק- גביע עגול עשויי מחומר טבעי-במבוק. המוצר מתכלה ואינו מזיק לאיכות הסביבה. מחיר: 37 ₪ לחבילה של 50 יחידות.
  • ·         סירות במבוק – סירת במבוק גדולה 22X13.5X6 ס"מ, מחיר: 128 ₪ לחבילה של 100 יחידות.
  • ·         צלחות מסדרת 'טבע'- צלחות גדולות, חד פעמיות, עשויות מחומרים טבעיים של קנה סוכר, מתאימות לאריזת משלוח מנות. מחיר: 16 ₪ לאריזה של 25 יחידות.
  • ·         צלחות פלסטיק מעוצבות- צלחות חד פעמיות מעוצבות מחיר: 14 ₪ לחבילה של 25 יחידות.

רשת 'מיטב' מובילה בתחום האריזה הירוקה בישראל. חברת מיטב הינה הגדולה בארץ העוסקת בייצור, ייבוא, שיווק והפצה של כלים חד פעמיים, איכותיים ומעוצבים של מותגים שונים. לרשת 10 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מאגדת בתוכה מכלול מוצרים ירוקים, מתפרקים, איכותיים ומעוצבים.

את מגוון המוצרים המוצעים לקראת חג פורים ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.