שלום לכם!


,

היי חברים,

לעיתים אנו כל כך שקועים בחיים שבתוך ארצנו הקטנה והמוקפת אויבים, שפורחת מזיכרוננו העובדה שיש עוד ילדים יהודים בדיוק כמונו, שגרים אי שם בקצה השני של העולם, או אפילו מעבר ליבשת הקרובה. חלקם דתיים, חלקם הולכים לבני עקיבא, חלקם אפילו מקוים יום אחד לעלות ולהתיישב בארץ. זה לא קל לאחד את כל יהודי הגולה, ואנו עדיין מייחלים ליום שבו עם ישראל כולו יהיה יחד בארץ הקודש. אבל עד אז, עמותות וארגונים הקשורים בציונות ובקיבוץ גלויות פועלים כדי לחבר בין יהודים מכל רחבי העולם, ובמקרה שלנו – בין ילדים.

בכתבה "ציונות על גלגלים" סיפרנו את סיפורם של אבי ואורי, שהוזמנו לקחת חלק בטיול מרתק ומיוחד של ילדים דתיים מישראל וילדים יהודיים מאפריקה. אין כמו מסע אופניים ברחבי היבשת כדי ליצור חברויות חדשות… וכמובן, העובדה שכולם באותו הגיל ומאותו העם. אולי בעתיד יהיה זה גם מאותה הארץ, כלומר, ישראל. שהיא הבית הכי טוב לכולנו.

מה עוד? אנו חונכים סדרה חדשה בהמשכים: "בלש כהלכה". בלק הוא בלש חכם וחריף, שהתעלומות הנקרות בדרכו הן לא סתם תעלומות: הן קשורות תמיד בבעיה הלכתית כלשהי, או שהפיתרון שלהן קשור בעניין הלכתי. בכל פרק נביא לכם תעלומה חדשה, ואתם, באמצעות הידע שיש לכם בתורה ובהלכה, תפצחו אותן. בין הפותרים נכונה יוגרלו פרסים. אז למה אתם מחכים?

ואחרון חביב: אם יש לכם יום הולדת בזמן הקרוב, נפלתם טוב מבחינת הגיליון. כי הפעם נלמד אתכם איך ליצור את העוגות הכי מגניבות בעולם. עוגות בצורה של תפילין, עוגות בצורה של צבי הנינג'ה… וזה לא רק אימא מכינה, זה גם אתם יכולים! קיפצו למדור "דברים טובים" ותגלו איך.

אז עד הפעם הבאה – שבת שלום וקריאה מהנה!

שלכם,

ליאת