שלום לכם!


שלום לכם,

אני כותבת לכם כשאני עוד מתאוששת מתאונת דרכים שהייתי מעורבת בה השבוע. ברוך ה' אני בריאה ושלמה, ורק צריכה לנוח מהחבטות שספגתי. תאונות דרכים הן מכה לאומית. הכוונה היא שזה קורה הרבה מאוד, ולרוב בשל סיבות שהיה אפשר למנוע לכתחילה, כמו הקפדה על נסיעה באור ירוק, שמירת מרחק בין רכב לרכב, איתות כשצריך, נסיעה במהירות המותרת, תשומת לב לתמרורים וכן הלאה.

לכם, אמנם, אין עדיין רישיון נהיגה, אבל אתם חווים את הנהיגה של נהגים אחרים בין כנוסעים ובין כהולכי רגל. גם אם אתם לא יושבים ליד ההגה, יש לכם אפשרות לפתח תשומת לב וזהירות לסביבה של כבישים ומכוניות, והזהירות הזו תעזור לכם להיות נהגים אחראים בבוא היום, כשתלמדו נהיגה. ועדיין, גם אם אנחנו זהירים, לפעמים אחרים עושים טעויות קשות שעלולות לפגוע בנו. אם, למשל, נוסעים כחוק כשהרמזור התחלף לאור ירוק, עדיין חשוב להתבונן לצדדים, כי יכול להיות שנהג אחר ולא זהיר חוצה את הצומת באור אדום.

אם כן, יש דברים שביכולתנו למנוע ויש דברים שלא – גם אם נעשה מאמצים והשתדלות. התוצאות, בסופו של דבר, תמיד בידיו של הקדוש ברוך הוא. מה שחשוב הוא שהזהירות תלווה אותנו לכל מקום!

***

ואם מדברים על דברים שצריך להיזהר בהם, אי אפשר שלא להזכיר אש! לכבוד ל"ג בעומר, צוריאל הורוביץ יצא לבדוק את אחד התוצרים המעניינים ביותר של האש: זיקוקי דינור. בכתבה שהוא הכין תוכלו לגלות המון עובדות מעניינות על זיקוקים. בהמשך הגיליון תפגשו את פלז'ולט, את הטיגריס שעבר דירה בספארי ועוד המון תכנים נהדרים שהכנו לכם לכבוד ל"ג בעומר.

קריאה נעימה,

פנינה