'שמחונים' מגישה לך אוסף תפילות נבחרות ואישיות בפורמט תיק אישי


משאלות ליבי

'שמחונים' מגישה לך אוסף תפילות נבחרות ואישיות בפורמט תיק אישי

משאלות ליבי –

בכל מקום ובכל שעה

 

אומרים שתפילה של אם, נאמרת לעיתים רחוקות מאחורי סטנדר ישן בעזרת נשים, יחד עם החזן בהרמוניה. תפילה של אמא הרי, שזורה מבקשות קטנות בין סירים, בדרך לעבודה, בדרך מחתונה, תוך כדי סירוק הקטנה והכנת כריך לבן בישיבה. תפילה של אמא, מורכבת מהרבה מילים קטנות בלב ובשקט, בין לבין, בכוונה גדולה.

שמחונים ליקטה עבור נשים ונערות אוסף תפילות אישיות, "משאלות ליבי", בפורמט מהודר ואסתטי הכולל את תפילת השל"ה הקדוש, תפילה להצלחה ובריאות, תפילה להצלחת הבנים, תפילה בשעת נתינת צדקה, לחש לעין הרע, איגרת הרמב"ן ותפילת הדרך. פטנט המגנט המוכר של שמחונים הוטמע גם במוצר הזה, ואולם, לרגל הנסיבות – נוספה לספר הזה מראה מרובעת המוסלקת באופן חינני בתוך הכריכה הפנימית.

"משאלות ליבי" מודפס בעיצוב משובב וצבעוני, המתאים את עצמו ככלי נוי לכל אישה ובת. התפילות רלוונטיות לכל אירוע ושעה, וראויות להיות בתיק של כל אחת המבקשת ושואפת להיות קרובה לריבונו של עולם, לא רק בהזדמנויות רשמיות.

"משאלות ליבי" מותאם לתיק ומגיע בגודל נח של 11 ס"מ ריבועי בלבד. בנוסף, ניתן להטביע שם או לוגו על גבי ילקוט התפילות. את קובץ התפילות המרהיב ניתן להשיג בגווני ורוד.

"משאלות ליבי" היא מתנה אישית ונשית שתוכלי להעניק לחברה, לאמא, לכלתך, חמותך ובעיקר בעיקר – לעצמך. ב-'שמחונים' מאפשרים ללקוחות לשדרג את הילקוט על ידי הטבעת לוגו מיוחד או הקדשה בכריכת הילקוט העשויה דמוי עור.

מחיר מומלץ לצרכן: 32 ₪

צילום: שמחונים

רקע על שמחונים:

'שמחונים' החברה היצירתית ביותר בענף המזכרות היהודיות, ערוכה להתאים לכל אדם מזכרת נצח על פי טעמו האישי  לאירוע שלא יישכח!

 

'שמחונים' מפיקה, מעצבת ומייצרת מזכרות יוקרה לכל סוגי האירועים: מזכרות לחתונה, לשבת חתן, לשבע ברכות, לטקס החינה, לאירוסין, מתנות לחתן ולכלה, לבר מצוה לבת מצוה, מזכרות לברית/ה, וכן מזכרות לאירועים הנערכים בסמיכות לחגים וימים טובים אחרים.

 

ל'שמחונים' קולקציית זמירונים ומזכרות לימים טובים, חגים ותאריכים משמעותיים. החברה מפיקה מזכרות אישיות בעיצוב מיוחד, למוסדות, לאירועים ולכל סיבה שמחה.