תיאטרון חיפה יוצא בטרנד חדש לילדים "הפאנצ'ריה"


מופע אימפרוביזציה לילדים של סיטואציות הלקוחות מעולם הילדים וקטעים המתהווים על הבמה בעזרת הקהל

בכורה בפורים – יום א' 16.3.14 וביום ב' 17.3.14 בשעה 10:00 – במה 2, תיאטרון חיפה

תיאטרון חיפה אשר מפיק גם את פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים, יוצא בטרנד חדש

של מופע אימפרוביזציה לילדים – "הפאנצ'ריה".

השחקנים נגה ד'אנג'לי,  מיכל גבריאלוב ואיציק לילך בליווי המוסיקאי נדב ויקינסקי ובליווי האמנותי של שחקן תיאטרון חיפה יואב ברלב יאלתרו מול קהל ילדים, יביאו סיטואציות מחייהם וישירו יחד איתם שיר שאת נושאו יבחרו יחד.

"הפאנצ'ריה" הוא מופע בו קהל הילדים מחליט אלו דמויות יגלמו השחקנים ואלו סיטואציות יקרו שם ואיזה שיר ישירו לבד או בהשתתפותם – אין גבולות, אין חוקים, אין במאי ואין מחזה אבל יש מימיקה, הומור רווי פאנצ'ים והרבה צחוק.

נגה ד'אנג'לי מוכרת לילדים מערוץ ניקולדיאון בו היא הצלע הנשית של "הצחוקיה", מיכל גבריאלוב השתתפה בסדרת הילדים "בצפר" בערוץ ניקולדיאון והנחתה את התכנית "שיחה צפופה" ו"קרמבויז" בערוץ זה בנוסף לתפקידים שונים בטלויזיה ועל הבמה, איציק לילך מופיע כ-10 שנים במופע הבידור המאולתר "קימיקזה" ובהרכב של תיאטרון "האימפרוב" בנוסף לתפקידים בתיאטרון.

באמצעות האלתור שהינו יצירת אמנות בפני עצמה, מתמודדים עם סיטואציות שונות ע"י חשיבה מהירה וממציאים את היצירה תוך כדי ביצועה. הילדים לומדים להשתחרר ולקבל ביטחון עצמי ולהיות שותפים לתהליך היצירה.

משחקי אלתור תיאטרליים מודרניים החלו כתרגילי דרמה לילדים, שהיוו מרכיב עיקרי בחינוך במחצית הראשונה של המאה ה-20 הודות לתנועת החינוך הפרוגרסיבי אותה יזם הפילוסוף, הפסיכולוג ואיש החינוך האמריקאי, ג'ון דיואי שדגל בהרחבה של האינטלקט ופיתוח כישורי פתרון בעיות וחשיבה יצירתית אצל הילדים.

מופע הבכורה יתקיים במהלך חג הפורים וימשיך בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2014.

לגילאי 9 ומעלה

מחיר כרטיס: 65 ₪

 

תיאטרון חיפה, רח' פבזנר 50, חיפה

טלפון להזמנת כרטיסים 04-8600500

אתר התיאטרון www.ht1.co.il