ארכיון חודשי : מאי 2013


לקראת הקיץ משיקה רשת בתי הקפה קקאו תפריט ילדים מורחב חדש הכולל 7 מנות משביעות לכל שעות היום: ארוחות חלביות, בשריות, איטלקיות, ארוחת בוקר וארוחה מתוקה. כל המנות, למעט ארוחת הבוקר והמנה המתוקה, מגיעות בליווי כדור גלידה לקינוח.

רשת בתי הקפה קקאו משיקה תפריט ילדים חדש ומגוון


זה היה מבצע מהסרטים. המכונית שלנו שעטה בשדה פתוח, רודפת אחרי רכבת דוהרת במטרה להשיג אותה – כדי שנוכל לזנק לעברה ולעצור את הפושע שבתוכה. אמיל ישב במושב האחורי ותקשר עם קצין הביטחון של הרכבת, ואני ישבתי ליד הנהג וחשבתי כיצד להשיג את הרכבת.

בלק ותעלומת קופסת הנעליים


מאת שגית הורוביץ צילומים: אורי פרו החודש הגיעה לבית החולים לחיות בר בספארי ברמת-גן צבועה פצועה, שנלכדה במלכודת שהניחו תאילנדים באזור חוות השקמים בדרום הארץ. בית החולים מטפל בכל שנה ביותר מ-2,000 בעלי חיים פצועים, במטרה להשיב אותם לטבע לאחר שיבריאו. לצבועה הלכודה היה מזל: חקלאי שעבר במקום הבחין בה […]

מבצע צבועה




אני ילדה שיש לה פה, ואני יודעת לדבר מול קהל בביטחון עצמי. ברוך ה' יש לי מספיק חברות, אבל אני ממש נזהרת לא להעליב אף אחת. החברה נפגעה מאוד, וכמה חברות שלי בצד שלה ומדברות על התשובה המגעילה שעניתי לה. הן לא מבינות איך הרגשתי כשהיא העירה לי הערות. אני לא יודעת מה לעשות.

ביד הלשון


בשנה שכל הבנות מתכננות את מסיבת בת המצווה שלהן, כיתת בנות אחת בעיירה חצור מתגייסת כדי להפוך נחל קטן ומוזנח ליופי נקי בטבע - וגם כיתות ד' התגייסו לתת יד. כיתת מלאכים, כתבה שנייה בסדרה

כיתת מלאכים – פאר של נחל



מתחיל הקיץ! סוף סוף אחרי שהגשמים תעתעו בנו במקצת, וכבר לא היינו בטוחים איזה גשם הוא המלקוש ואיזה גשם הוא הלפני-אחרון ואיזה גשם הוא רק טפטוף או סערה שממשיכה לנו את החורף עוד קצת... יצאה השמש סופית מבין העננים ואיתה החום, החום האביבי הנעים שממש בעוד רגע קט יהפוך לנו לחמסין קיצי שבכל שנה - אבל בכל שנה - הוא "חם מהרגיל לעונה". ואני שואלת אתכם, ביני לבינכם, סתם תהייה שעלתה לי בראש... אם בכל שנה ושנה זה "חם מהרגיל", אז מה זה "הרגיל"?! כלומר, הרגיל לא אמור להיות מה שיש תמיד, ואז זה אומר שבשנה שעברה ובשנה הבאה היה ויהיה הרבה פחות חם? או שאולי זה אומר שבכל קיץ ה"חם מהריל" הוא באמת יותר "חם מהרגיל" מאשר בשנה שעברה... מה שהגיוני בעצם, הרי כדור הארץ הולך ומתחמם. לכו תדעו, אולי החמסין המטורף שהיה פה לפני כמה עשרות שנים בכלל לא היה כזה מטורף אם אנחנו עצמנו היינו חוזרים לאחור בזמן ומרגישים אותו. אולי, בגלל שכל עונת קיץ אכן חמה מקודמתה, אם נחזור אחורה בזמן לחמסין ההוא אנחנו נצחק על הסובלים והמזיעים ונגיד להם: "מה, לזה אתם קוראים חם?! עוד לא ראיתם כלום..." אז עד שהחמסין החם מהרגיל ה"חדש" יגיע, ניהנה מתקופת החמימות הסבירה שיש לנו כעת, נספור את הימים לאחור עד לחופש הגדול המתקרב, ובינתיים - נקרא עוד עיתון "אותיות" שקיבלנו בדואר כדי להמתיק לנו את השבת. קריאה מהנה ושבת שלום! שלכם, ליאת

היי חברים!


"פסטיבל ישראל לילדים חולון" בתיאטרון המדיטק יחגוג את שנתו השמינית בתוכנית מיוחדת לכל המשפחה הכוללת הפקות בינלאומיות ייחודיות לצד ההצגות החדשות בהפקת תיאטרון המדיטק ומופעי חוצות תיאטרליים בין ה-23 במאי ל-8 ביוני, במתחם המדיטק.

פסטיבל ישראל לילדים 2013 בתיאטרון המדיטק בחולון




עכשיו זה רשמי: ההפגנות חזרו לרחוב. במוצאי שבת האחרונה זה התחיל, ונראה כאילו הססמא "העם דורש צדק חברתי!" פשוט חיכתה לה בארון אחרי ההפגנות שהיו בשנים קודמות והנה היא חוזרת ובגדול. אז על מה כולם מדברים, בעצם? ובכן, למזלנו אנחנו לא צריכים להתעסק בזה יותר מידי, כי מונחים כמו "תקציב" ו"קיצוץ קצבאות" ו"העלאת המיסוי" אלה דברים שאנחנו משאירים לעיתונים של המבוגרים. ועדיין, אי אפשר שלא להיות מושפעים - גם מהעניין הכלכלי עצמו (ההורים משלמים עכשיו יותר...) וגם מכל העיסוק הזה סביבו (בטלויזיה, בעיתונים ואיפה לא). הממשלה צריכה לקצץ, ומאיפה שמקצצים, אנשים מתרגזים. אולי בצדק, אולי שלא בצדק. מה שבטוח: יש להרבה מאוד אזרחים מה לומר על זה. וזו הסיבה שהם זועמים, יוצאים לרחובות, ומוחים נגד הגזירות הכלכליות. האם למישהו יש פיתרון טוב יותר מלממשלה מה לעשות עם הכסף של המדינה? מי יודע!... אנחנו טובים בתלונות אבל לא בהכרח טובים בתיקון. וזה נכון לא רק לגבי העיסוק בבעיית התקציב אלא בכל בעיה בחיים בכלל. צריך להתפלל שה' יסייע לנו בפרנסה, לקוות לטוב, וכמובן, להשקיע במה שעלינו מוטל לעשות - להצליח בלימודים, להקשיב להורים, לעזור וכולי. זה נשמע אולי כמו מעט, כאילו לא זה מה שיתקן את המדינה, אבל אין לכם מושג כמה שזה כן חשוב - כי במעשים הקטנים האלה אנחנו שומרים על הסדר ועל היציבות, עוזרים להורים לעבור גם תקופות קשות, ובעצם, עוזרים למדינה בחזרה. כן כן, בדרכנו שלנו. אבל כפי שכבר אמרתי... זה לא תפקידנו לדון ולהתעסק בזה, ולכן, אצלנו בעיתון שלנו לא תמצאו חדשות ופוליטיקה. אלא רק דברים שמעניינים אתכם, והשבוע גם הבאנו לכם מדור חדש, אמנם של חדשות, אבל... חדשות רק מעולמם של בעלי חיים, כי הם לפעמים (בעצם כמעט תמיד...) מעניינים יותר מהפוליטיקאים. אז שבת שלום וקריאה מהנה, שלכם, ליאת

היי חברים!


מוזיאון הילדים, על כל שלוחותיו, מקיים סיורים ופעילויות גם בחודשים מאי - יוני ובחג השבועות כמובן: המסע לתיקון ממלכת הזמן, טיול עם ינשול, בעקבות הפרפרים, היער הקסום, החייזרים, דיאלוג עם הזמן ועוד.

פעילויות לילדים ולכל המשפחה בחודשים מאי – יוני 2013 במוזיאון ...


החווה בתל אביב מזמינה אתכם לחוויית שבועות, ממש כמו בקיבוץ, עם טקס ותהלוכת ביכורים מסורתית וכן, מגוון פעילויות ייחודיות בניחוח פשוט ומשפחתי. במהלך הביקור בחווה יקומו לתחייה דמויות מתוך מגילת רות, אשר יסתובבו ברחבי החווה וימחיזו את סיפור המגילה.

שבועות בחווה חוויה בלב תל אביב ממש כמו בקיבוץ



העיר פתח תקוה פועלת לעידוד המודעות לאיכות הסביבה ומארחת בחג השבועות, בפעם הראשונה, את הפסטיבל האקולוגי - פסטיבל "הכדור בידיים שלנו לובש לבן" – חגיגה של יצירה, בילוי ואיכות סביבה בהשראת חג השבועות. הפסטיבל, המיועד לכל המשפחה, יתקיים בפארק הגדול בפתח תקווה בחג השבועות 16- במאי 2013 בין השעות 10:00-18:00.

"הכדור בידיים שלנו לובש לבן" – פסטיבל אקולוגי לכל המשפחה ...


האירוע יתקיים בתל אביב, בפארק החורשות (סמוך לבית הספר לטבע ולגן הבוטני ( שד' בן צבי 71 ת"א-יפו)ביום שלישי, ערב חג השבועות, 14 במאי, בין השעות: 10:30 –16:00. הכניסה חופשית!!! בין הפעילויות: מופעי ענק של הדוד חיים ו-רוי בוי, מגלשות מים, מתחם אקסטרים, מתחם אופני באגי, סדנאות בישול "שף בכיף", חליבה וחביצה, הופעות מרהיבות של בוב ספוג וחבריו, מתחם ג'ימבורי, יער פרפרים, הכנת פיתות, מיני ספארי ופינת ליטוף חיות, סדנת בלונים ועוד המון הפתעות.

עיריית תל אביב-יפו מזמינה את הציבור לאירוע הפנינג שבועות 2013 ...