ארכיון חודשי : אוגוסט 2013


האגדה מספרת שלפני שנים רבות, היה איש זקן שעמד למות, וקרא לכל בָּנַיו לעמוד סביב מיטתו. הוא ביקש מכל אחד מהם לבוא ולהביא איתו שני מקלות קטנים. הבָּנַים לא ידעו למה ביקש אביהם את המקלות לפני מותו, אך מילאו אחר בקשתו של אביהם.

פרשת נצבים וילך: כולנו יחד


קוראים לי נעמה פרל, אני גרה בקיבוץ שעלבים ולומדת בכיתה ג' בבי"ס "שלהבת". לפעמים אמא שלי, מכינה לי לארוחת צהריים בבית הספר, כריך או לחמנייה. כך יוצא שאני אוכלת שש פרוסות לחם ביום אחד. אני רוצה לדעת, האם זה בסדר? ואם לא, אז מה את ממליצה שאוכל במקום כריך?

הופכים לכם ת'מקרר – והפעם: ילדת סנדוויץ'


מימי מצרים העתיקה, מנהר הנילוס אשר ליד ארמון פרעה: היי. אני שמיל, ואני צפרדע. רציתי לספר לכם סיפור שעובר כבר דורות במשפחה שלי ,עוד לפני ההגירה המפורסמת של 48. לפני קרוב ל3000 שנה. הסבא של הסבא של הסבא של ה..תמשיכו לבד, מצד אמא שלי היה גר במצרים, על נהר הנילוס , או היאור איך שכינו אותו המקומיים.

יומנו של צפרדע



היי חברים, התחלה חדשה, דרך חדשה, וסיומו של מסע שהשארנו מאחור. זהו סיפורם של בני ישראל כשהם עומדים בפרשתנו לקראת הכניסה לארץ ישראל, ונפרדים ממשה - המנהיג, הנביא, המוביל ובעצם מי שהיה מעין דמות אבהית משותפת לכל העם. גם אתם חוויתם התחלה חדשה השבוע, כשהלכתם ליום הלימודים הראשון בבית הספר. איך זה מרגיש, להיות קצת יותר גדולים? כשכל המחברות נקיות וריקות, כשבאמת יש לכם דף חדש להתחיל? גם בני ישראל מתחילים כעת דף חדש בחייהם כעם הנבחר - בתור יושבי הארץ המובטחת. גם הם בוודאי חששו, התרגשו, דמיינו את העתיד, תהו מה יקרה. וגם הם עוברים מסמכותו של אדם אחד - משה רבינו - לסמכותו של אדם אחר, יהושוע בן נון, שמקבל על עצמו להוביל את העם. כפי שאתם עוברים מסמכותם של ההורים (לפחות בשעות הלימודיםן...) אל סמכותם של המורים והמחנכים. אז מי ייתן וגם אצלכם יסתיים המסע בהצלחה כמסעם של בני ישראל, וגם אתם תצליחו לכבוש את "הארץ המובטחת" - שזה במקרה שלנו, ציונים טובים בתעודה... ואחרי כל המשלים והסמלים האלה, נאחל לכם גם השבוע שבת שלום, קריאה מהנה, ו... שנה טובה! בשבוע הבא - גליון ראש השנה. יהיה "דבש"...

היי חברים!


"אפקט הפחד" – מבוך אימים חשוך... מושק בימים אלה במתחם הבילוי GAME ZONE (גיים-זון), הפועל בקומפלקס הסינמה סיטי בראשל"צ. המבוך מותח את העצבים לאורך 200 מטרים, במהלכם תיתקלו במראות, דמויות ומצבים שיקפיצו אתכם, תרתי משמע. אם צרחות ודמויות מהגיהנום "עושים לכם את זה" – המבוך הוא המקום עבורכם...

צרחות, סיוטים וגוויות עושים לכם את זה? נראה אם תעיזו ...


רשת "ארבל באולינג" - רשת הבאולינג הגדולה בישראל ורשת GAME ZONE (גיים-זון) - רשת מתחמי הבילוי המשפחתי, יוצאת לכבוד לחגים במבצע משותף לאטרקציות בשני המתחמים הצמודים בסניף נתניה (בקניון עיר ימים) – משחק באולינג ומכוניות מתנגשות ב- 41 ₪ בלבד במקום ב-56 ₪. (במהלך כל ספטמבר).

רשת "ארבל באולינג" ורשת "GAME ZONE" – רשת מתחמי הבילוי ...



רשת חנויות הקונספט "משו" (19 סניפים בפריסה ארצית), משיקה לכבוד חג סוכות מגוון של קישוטים ודקורציות לסוכה – והכל בשקל וחצי בלבד לפריט. בנוסף, משיקה הרשת מבחר של מוצרים לילדים, המתאימים ליצירה במהלך חול המועד.

רשת חנויות "משו" השיקה לחג סוכות מגוון קישוטים ודקורציות לסוכה









"מטוסים", עולם חדש מעל "מכוניות", הוא הרפתקה חדשה בתלת ממד מבית דיסני, בכיכובו של דאסטי, מטוס ריסוס זריז ורחב לב, שחולם על השתתפות במירוץ אווירי מסביב לעולם. יש רק שתי בעיות: דאסטי לא בדיוק בנוי להתחרות במרוצים ומסתבר שהוא סובל גם מפחד גבהים. למרות הפחד שלו ובעידוד המורה הרוחני שלו, טייס צבאי בשם סקיפר, דאסטי מצליח להשתחל לרשימת המועמדים למירוץ.

הרפתקה חדשה בתלת ממד מבית דיסני: מטוסים


היומן החדש, שהופק ומופץ על ידי PMI – המתמחה ביומנים ממותגים לילדים, מעוטר בדמויות הצבעוניות מהעולם הוירטואלי של מוגובי על גביי הכריכה ובגוף היומן, ומכיל מקום רב לכתיבת הערות ושיעורי בית. עוד כולל היומן לוח תאריכים שנתי לחופשות וחגים, ספר טלפונים, לוח מידות, הפעלות משעשעות כגון "בחן את עצמך", ועוד. […]

בחזרה ללימודים: מוגובי משיקה יומן חדש