ארכיון יומי : אוגוסט 17, 2010




החופש הגדול עוד מעט מאחורינו ובקרוב ישובו ילדינו לספסל הלימודים. איתם ישובו גם הוירוסים ושאר גורמי המחלות, שמוצאים כר נוח להתרבות בכיתות הצפופות ומרובות התלמידים. סמדר טייטלר, ביוטכנולוגית בחברת התרופות "פלוריש" אספה עבורכם את כל הכללים שיעזרו לכם לעבור את תחילת השנה בשלום ובעיקר בבריאות טובה.

חוזרים ללימודים ושומרים על הבריאות



שוקולד, פאי תפוחים שוקולד מנטה, תות שדה, עוגת יומולדת חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', משיקה לרגל הקיץ, סוכריות ג'לי בלי (Jelly Belly), בטעמי גלידה מפתיעים: גלידת שוקולד, פאי תפוחים, שוקולד מנטה, תות שדה ועוגת יומולדת.

חברת 'סידס' משיקה לרגל הקיץ סוכריות ג'לי בלי Jelly ...


האתר, אשר נבנה בטכנולוגיית תלת מימד, הפופולארית מאוד לאחרונה, מאפשר לילדים לבחור לעצמם דמות תלת מימדית, לשוטט בעולם המדמה את מנהטן בניו יורק, להיכנס לאתרים, רחובות וחנויות, המזוהים עם העיר, לשחק במשחקים ולצבור נקודות.

היינץ יוצאת בפעילות קיץ חדשנית לילדים באתר אינטרנט תלת מימדי


1
פארק באלגן בקיבוץ יגור, מציע להורים להשתלב בפעילות המשחק ובכך לשפר את יכולת החשיבה של הילד, את כישוריו המוטוריים והחברתיים והתמודדותו הרגשית עם אכזבות וכישלונות. ואם כבר משחקים עם הילד, אז למה לא להתרפק על נוסטלגיה וללמד אותו את המשחקים שאתם, ההורים, גדלתם עליהם? באלגן חנך מתחם משחקי ילדות ומציע הזדמנות להיזכר במשחקי הילדות שאהבנו, עוד לפני עידן הנינטנדו וה"באבלס" ולהציגם לדור הבא.

חוזרים למשחקי ילדות