ארכיון חודשי : אוגוסט 2010


1
“מבית לבית ”:קומיקס היסטורי שתאר בצורה הומוריסטית את תולדות עם ישראל מאז ימי חורבן בית ראשון וכלה בחורבן בית שני וכלל פרקים על מרד החשמונאים ועל יורשיהם מנקודת מבט מסורתית .

מבית לבית


1
צ'רקה יצר ב"אותיות" בשנת 1987 סיפור בשם "יוני המכבי הקטן " על עלילות נער במודיעין שמסוגל לדבר עם בעלי חיים ועוזר למכבים במרד נגד החשמונאים כאשר בקרב בית חורון הוא שולח צבא עכברים שמבהיל את פילי היוונים ומביא לתבוסתם. לסיפור זה כתב צ'רקה וצייר סיפור המשך "יוני וכד השמן " ב-1988 שבו יוני עוזר לטהר את בית המקדש מהחיילים היווניים בעזרת בעלי חיים שונים כמו עטלפים ולבסוף מוצא בו את כד השמן היחיד ששרד בו.

יוני המכבי הקטן


מוצר חדש של מגנטי מתעתד להיות המשחק העסוק ביותר בסוכה המשפחתית! משפחת מגנטי בונים סוכה הוא הפיתוח החדש מבית יצירתי, באמצעותו ישתעשעו הילדים במהלך הימים שלפני החג ואף יותר מזה, יוכלו לבנות קישוט לסוכה על לוח מגנט לפי רצונם. חלקי המשחק כוללים את שלל חלקי הסוכה היהודית, דפנות כשרות, קישוטים מנצנצים וענפי סכך, איתם ייצרו הילדים סוכות מגנט, ילוו את תהליך הבנייה וילמדו את ההלכות הרלוונטיות 'על הדרך'.

'משפחת מגנטי' מזמינה אתכם להצטרף לסוכה ויש הפתעה ב… מארז




קלאסיקה עולמית וקלאסיקה ישראלית: מוסיקה מחול תיאטרון ואופרה לילדים עם מיטב היוצרים והמבצעים הפסטיבל, מאירועי הדגל של חולון עיר הילדים, קנה לו מעמד לאורך השנים כ"אי" של איכות ומצויינות בתחום התרבות והאמנות לילדים ולמשפחה, תוך שמירה על נגישות לכולם במחירים השווים לכל נפש וקיום פעילויות שהכניסה אליהם אינה כרוכה בתשלום.

עשור לפסטיבל צלילי ילדות 2010 בתיאטרון חולון


התרגשות אדירה בספארי: אחרי עשר שנים, קוף אורנגאוטן נולד בחצר הקופים! האם המאושרת היא רוחל'ה, קופת אורנגאוטן מבוגרת, בת 41! וגם עדכונים חייתים מהספארי - חיות למען חיות, לאריות כבר יש שמות ועוד.

שעיר ונדיר



תערוכה חדשה במרכז "בגובה העיניים" – המרכז החווייתי לילדים - שלוחת מוזיאון הילדים בחולון האם ציפור יכולה "לצאת מתוך ציור?!" האם פיל יכול להיות סגול? והאם לסוס יש שני ראשים? על "חיות" , עולם הדמיון והקשר ביניהם.

"יש חיה כזאת?!"


סינמטק חולון יחגוג את חג הסוכות עם שלל סרטים, סדנאות ופעילויות לילדים בסימן פנטסיה ומדע בדיוני. החגיגה, המיועדת לילדים בגילאי 8-12, היא בשיתוף עם פסטיבל אייקון TLV – הפסטיבל הבינלאומי ה-14 למדע בדיוני ולפנטסיה, ותתקיים בין התאריכים 26 – 28 בספטמבר.

סוכות בסינמטק חולון – חגיגה של מדע בדיוני ופנטזיה


פעילות ויצירה לכל המשפחה ברוח החג במוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב חוה"מ סוכות, ימים א'-ג' 26-28/9/2010 לקראת חג הסוכות מזמין מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב בתאריכים 26-28.9.2010 ליהנות מחוויה מיוחדת בעקבות בני ישראל במסעם במדבר.

"משחקי מדבר בסוכה"




1
הם חושבים שהמחשב פועל באופן אוטומטי, שאין אף יצור חי בתוכו, שהוא מסוגל לספור רק עד 1 ועוד כל מיני דעות קדומות אוויליות. "אם הם לא יודעים שום דבר עלינו - למה שאנחנו נדע עליהם?"

פקודה בלתי חוקית




זה מתחיל מאות מטרים מתחת לפני האדמה, בטמפרטורה הלוהטת של כדור הארץ, ומסתיים בגובה מאות מטרים מעל פני הקרקע, בהתפרצות מרהיבה של מים מקציפים. הכירו את הגייזרים

התפרצות


כמדי שנה, אנו מתרגשים אִתכם לקראת הפרק החדש שכולכם פותחים בימים אלה. נכון, זהו סוף החופש הגדול, אך למתבאסים בעם ממתין חופש לא קטן בכלל, עם הכתרתו של חודש תשרי. החזרה לשִגרת הלימודים השנה עומדת להיות הדרגתית למדַי, אולי אף הדרגתית מִדַי. סוף זה תמיד התחלה. גם סוף החופשה מסמן התחלה: של שנה חדשה, מורים חדשים ואולי גם חברים שלא הכרתם. ריח הספרים והמחברות מתערבב בריח של אלול וסליחות, מדגיש את קו התפר שבין הסוף וההתחלה המשמשים להם בערבוביה. המדור "לכבוד שבת" מתרגש לקראת סוף הסבב השנתי של פרשות השבוע, עם קריאתן של הפרשות האחרונות בספר דברים, המתייחסות דווקא להתחלה: שהרי סוף המסע במִדבר הוא התחלת ההתיישבות בארץ המובטחת. גם אנחנו ב"אותיות" אוהבים התחלות. בגיליון זה אנו מתחילים בפרסום סיפור חדש בהמשכים, פרי עטו של חיים אקשטיין. אם תהיתם תמיד מה באמת מפעיל את המחשב, ואם אתם חובבי פנטסיה, מתח והומור גם יחד - דפדפו לעמוד 6, ותיהנו. שתהיה לכם נחיתה רכה ושנת לימודים נפלאה. להתראותיות, לירון

שלום לכם!


בעזרת דמויותיו המונפשות של האתר, תום הילד ומובי הרובוט מסייעים לנו, ההורים והמחנכים, לחשוף את ילדינו להתנהלות חיונית לאורך שנת הלימודים, כגון: כישורי קריאה, שמירה על שעת שינה סבירה, התמצאות במפה, דיבור בפני קהל, הכנת שיעורי הבית והכנה למבחן. כמו כן, הספיישל כולל סרטונים אודות עזרים בסיסיים כגון: מחשבון, מילון ואגרון .

לקראת החזרה ללימודים אתר בריינפופ ישראל מציע ספיישל סרטוני אנימציה ...