חדש: שרון קטן רוטמן משיקה את ספר הילדים "האוטבוס האדום של מרום"


 

 

שרון רוטמן קטן, מצמד אמני הילדים "מילקי ומילקיטו" משיקה בימים אלו את ספר ביכוריה, "האוטובוס האדום של מרום".

הספר הוא מסע הרפתקאות מופלא, מלא קסם, רגש והשראה של מרום עם חבריו החיות בדרכם להפתעה נעימה. הסיפור מלווה באיורים יפיפיים מפרי ידיה של המאיירת ימית מורנו ליפשין. 

במרכז העלילה הילד מרום שאוסף באוטובוס האדום שלו כל פעם חיה אחרת בתורה ובדרך חזרה הוא מפזר את החיות. כך מבנה העלילה מטפח מיומנויות  קוגניטיביות  בסיסיות חשובות כגון זיכרון וחשיבה מתמטית וגם מעביר מסר סובלני לילד כגון מי שהיה אחרון בסבוב הראשון הוא זה שיהיה ראשון בסבב השני. כדאי להתאזר בסבלנות.

שרון קטן רוטמן : "בתור אישה העוסקת שנים רבות בתחום הילדים, הן כמי שהופיעה מעל ל-14 שנה באלפי הצגות ילדים שהעלינו ברחבי הארץ, הן בהיותי בוגרת תואר אקדמאי בחינוך לגיל הרך והן כאימא לשלושה ילדים, כמהתי תמיד לכתוב ספר אך היה לי חשוב מעל לכל שהספר לא יהיה סתם בידור לילדים לפני השינה אלא ספר מסע המעניק חופש לדמיון של הילד , מעורר סקרנות ומפתח בבני הגיל הרך את הדמיון והחשיבה".

צמד אמני הילדים מילקי ומילקיטו פועל מזה 15 שנים. הצמד שחרט על דיגלו לחנך את הילדים לערכים ולא רק לספק בידור נטו,  הופיע עד היום מול מאות אלפי ילדים בארץ ובחו"ל. כמו כן הם הוציאו מספר DVD ששודרו בערוצי הטלוויזיה וניתן למצוא אותם כיום בVOD- 

מחיר: 69 ₪ ובשבוע הספר בלבד: 34.90 ₪

ניתן להשיג : בלעדי ברשת חנויות סטימצקי.