ארכיון יומי : יוני 30, 2013


ביום חמישי ה- 27 ביוני, 2013 - אוטיק פארמה, המפתחת פלטפורמה ייחודית למתן תרופות לטיפול בדלקות אוזניים, הודיעה שהיא נידבה את המוצר הניסויי הייחודי שלה, FoamOtic, כדי לטפל בפדאנג, טיגריס סומטרי מהספארי ברמת גן הסובל מדלקות אוזניים כרוניות. בספארי מנסים לטפל בדלקת האוזניים של פדנג בכל דרך. לאחרונה הוא טופל באמצעות רפואה משלימה שכללה דיקור סיני וביום חמישי האחרון נוסף גם הטיפול בקצף הייחודי ששולב עם דיקור נוסף.

טיפול האוזניים נמשך: חברת אוטיק פארמה טיפלה בדלקת האוזניים הכרונית ...


  תערוכת המכוניות הבינלאומית 21-24 ביולי 2013 4 ימים של חוויה מוטורית השנה הקפידו המארגנים לבחור קונספט מיוחד וחדש לתערוכה: "אוטומוטור מהסרטים" והכוונה לגרום לקהל חוויות מרגשות, ומעניינות יותר ממה שהיה רגיל בתערוכת רכב סטנדרטית. הכל בכרטיס אחד: תערוכת מכוניות מהסרטים תערוכה מהגדולות בעולם של פרארי ומזראטי חמישה סרטים באורך […]

באטמן, ג'יימס בונד והארי פוטר נפגשים! תערוכת אוטומוטור חוגגת25 שנה ...


עשרות פסלים גדולים מחול ייבנו בקיץ הקרוב ברחבי גן המוזיאון על ידי אמני האקדמיה העולמית לחול מהולנד ועמיתיהם מישראל. שגרירות הולנד בישראל תעניק חסות לאירוע כחלק מפעילותה הדיפלומטית לקידום האקדמיה ההולנדית לחול וקידום שיתופי פעולה בתחומי התרבות והאמנות בין הולנד וישראל.האמניםיעצבו פסלי ענק המתארים דמויות ומעשים מתוך ספרי ילדיםובהם הנסיך הקטן, טרזן, פטר והזאב, שלושת המוסקטרים, האביר והדרקון, צ'בורשקה, עליזה בארץ הפלאות, מדינת הגמדים.מסיפורי התנ"ך - שמשון הגיבור, שלמה המלך ומלכת שבא, יונה בבטן הלוויתן, חציית ים-סוף, דוד וגוליית. והשנה, לראשונה יתווסף מיצב ובו גיבורי העל של MARVEL- הענק הירוק, איירון-מן, ספיידרמן , ת'ור וקפטן אמריקה.

אירוע הקיץ הגדול בתל-אביב: "אגדות בחול 2" – תערוכת הענק ...



בין המיצגים: טילי שיגור, חלליות, מעבורות ותחנות חלל , מתקני סימולטורים והכשרה לאסטרונאוטים , מטאוריטים ומשחקים אינטראקטיביים לראשונה בישראל תתקיים תערוכת ענק אינטראקטיבית לכל המשפחה בנושא חלל ובחסות רשת סופר-פארם.

מתכוננים לשיגור: תערוכת החלל הגדולה בישראל "SpaceMania"


התערוכה, שנבחרה על ידי CNN לאחת מעשר תערוכות החובה בעולם, מגיעה לישראל ב- 27.6.2013 ותוצג במקסידום, מרכז הירידים ת"א התערוכה מציגה כ-40 פסלים אשר נוצרו מהלבנים המפורסמות של לגו, על ידי האמן הניו-יורקי נתן סאווייה.

לאור הביקוש התערוכה נמשכת! לראשונה בישראל – The Art Of ...


בקיץ 2013 ימשיך תיאטרון המדיטק להציג את מגוון הצגות הרפטואר לכל המשפחה, בין ההצגות שתעלנה: בכורה מחודשת להצגת הילדים "אוזו ומוזו מכפר קאקרוזו" של אפרים סידון, "עושת הנפלאות" סיפורה המופלא של הלן קלר, "כטוב בעיניכם" המחזה הקלאסי של ויליאם שייקספיר בעיבוד צעיר לילדים. בין ההצגות לקהל הצעיר יותר יועלו המחזמר "צפרדי וקרפד", "דודי שמחה", והצגת הפעוטות "פרפרים בבטן", לקהל בוגר יותר יועלו ההצגות המצליחות "המכשפה בבית ממול", "ילדת הפעמון, "הקוסם מארץ עוץ" ו"הכבש הששה עשר".

החופש הגדול בתיאטרון המדיטק בחולון



מוזיאון הילדים בחולון יקיים במהלך החופש הגדול סיורים מודרכים בכל המסלולים והתערוכות ובהתאם לקבוצות גיל בימים א' עד שבת (כולל). מסלולי הילדים המודרכים מציעים שתי אפשרויות לגילאי שנתיים וחצי עד ארבע: 'בעקבות הפרפרים' ו'טיול עם ינשול'. לילדים בגילאי 4 -6 מותאם המסלול 'המסע לתיקון ממלכת הזמן'. 'היער הקסום' מיועד לגילאי 6 - 8 ומסלול 'החייזרים', מיועד לגילאי 8 – 12.

מוזיאון הילדים הישראלי, חולון יולי – אוגוסט 201


האופרה הישראלית נועלת את העונה :בביקור ראשון בישראל של בית האופרה בולשוי עם יבגני אונייגין מאת צ'ייקובסקי על פי הרומן של אלכסנדר פושקין, הפקת הדגל של בית האופרה הנודע מרוסיה 24.6.13 -6.7.13 בבית האופרה במשכן לאמנויות הבמה תל אביב.

קיץ לכל המשפחה באופרה הישראלית


תיאטרון Image"", המגיע לישראל, הוקם בפראג, בסוף שנות ה-80 על ידי אלכסנדר צ''יהאר ואוה אסתרובה ומאז הפך לאבן שואבת לרבבות אנשים מרחבי העולם. בתיאטרון השחור, החשיכה משתררת, המופע מתחיל ועל הבמה ובחלל שמעליה, מרחפות דמויות ססגוניות,משורטטות בצבעים זרחניים היוצרות סינטזה קסומה של מחול,ג'אז,מוסיקה מקורית,פנטומימה,אפקטים מרהיבים ותאורה מיוחדת- זהו התיאטרון השחור מפראג.

תיאטרון אימאג' – התיאטרון השחור מפראג מגיע לישראל עם המופע ...



מוזיאון אוצרות בחומה שבעכו העתיקה יציג במהלך חודשי הקיץ את התערוכה "דרכים וגלגלים – משחקי ילדים של פעם". התערוכה תציג משחקי ילדים פופולאריים מהשנים שקדמו להקמת המדינה. משחקי הקופסה אשר ריתקו במשך שנים ילדים רבים ולימדו אותם על אהבת המולדת, זהירות בדרכים ואפילו החלל. בנוסף, יוצגו בתערוכה גם משחקי ילדים על גלגלים כמו קורקינט, מכוניות משחק וטרקטורים. אוסף מיכאל לוריא. אוצרת: רחל ארבל, מיכל מזרחי

"דרכים וגלגלים – משחקי ילדים של פעם"






סדרת "צלילי קסם" של בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה ת"א, בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול היא הסדרה היחידה בארץ שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים. המופע הבא בסדרה " יוסי ילד שלי מוצלח " , יחתום את העונה ויספר את את סיפור ילדותו המדהים של סשה ארגוב. המופע, בלווי להקת זמרים, נגנים ורקדנים, בעיבודים מוסיקליים שנעשו במיוחד לכבוד המופע, יתקיים בין התאריכים 2-4 ביולי בשעות: 17:00 ו18:30 בבית האופרה- המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

"יוסי ילד שלי מוצלח " – סיפור ילדותו של סשה ...