תומר דודאי נבחר לאלוף קוסמי הילדים לשנת 2013


באליפות  ישראל לקוסמי ילדים שנערכה בתל אביב במהלך חודש יוני,  זכה במקום הראשון תומר דודאי מראשון לציון לאחר שהעלה קטע ייחודי ביחד עם עוזר מיוחד, בובת התוכי המדהימה "טריק" שיובאה  לפני ארבע שנים מארה"ב. הקטע הינו חלק מתוך מופע הקסמים החדש שלו "ילד פלא", בבימויו של ירון לוי סבג אשר זוכה להצלחה רבה.

ההכנות למופע של תומר ארכו מספר שנים והעבודה הקשה נשאה פרי.זו הפעם השלישית בקריירה של תומר דודאי בה הוא זוכה במקום הראשון בתחרות קוסמים  והוא נחשב לאחד הקוסמים המובילים, העסוקים והמעוטרים בישראל.במקום השני זכה הקוסם הראל פפו מלהבות הבשן עם קטע קומי ייחודי ובמקום השלישי זכה הקוסם ויטלי שפרלינסקי ביחד עם השוליה אריק.

התחרות נערכה במסגרת כנס ראשון מסוגו של אגודת הקוסמים, כנס "קסמים ונפלאות" לקוסמי ילדים אשר נערך בבית ציוני  אמריקה  בתל אביב ובו לקחו חלק קוסמי ילדים, קוסמים ותיקים ומוכרים ולראשונה גם אמנים אורחים,ביניהם הקומיקאי המצוין שלומי אלגוסי, מפעילי מסיבות  וליצנים.

לאחר התחרות ולפני ההכרזה על המנצח, העניקה הנהלת האגודה  את פרס "שאפו" –  פרס ייחודי על מפעל חיים לקוסם ול"רופא החלום" כריס לארטיסט, בטקס מרגש.

כריס תרם במשך שנים ארוכות מכשרונו לאגודת הקוסמים ובשנים האחרונות משמש כליצן רפואי ומשמח ילדים ומבוגרים בשעות הקשות שלהם בחן ובכישרון רב ועל כך החליטה הנהלת אגודת הקוסמים להעניק לו את הפרס.

אגודת הקוסמים מונה כ-250 קוסמים וכוללת בתוכה גם חטיבה צעירה המונה כ-40 קוסמים בגילאים שונים (8-18) , האגודה חורטת על דגלה מקצועיות, מצויינות ותרומה לקהילה לאורך השנה כולה.

גם במופע השנה, נתרמו כרטיסים לילדים ונוער ממשפחות נזקקות ולילדים חולי סרטן.

לדברי נשיא האגודה הקוסם גיא זלוטניק: " במהלך השנה תקיים האגודה מספר אירועים פתוחים לקהל הרחב ואליפות קוסמי הילדים הייתה יריית פתיחה מוצלחת ומושקעת.ברכות לתומר דודאי  קוסם הילדים הטוב ביותר לשנת 2013 , על יכולתו לחדש כל העת ולהביא חומרים מקוריים אשר מרתקים את הקהל כל פעם מחדש."