ימי מדע, ספורט ואור במדעטק בחנוכה


מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, מציע מגוון בילויים ופעילויות בחופשת החנוכה. ילדים (עד גיל 18) ששמם קשור לאור, יכנסו חינם למוזיאון (לא כולל לסינמטריX) .

בימים אלה הושק במוזיאון, פארק נובל אנרג'י למדע המשתרע על פני שטח של למעלה מ-4 דונם, ומחולק ל-6 חצרות המוקדשות לגדולי המדענים בהיסטוריה – ליאונרדו דה וינצ'י,  ארכימדס , אייזק ניוטון, דניאל ברנולי, גליליאו ופיתגורס, כאשר בכל חצר מוצגים אינטראקטיביים המבוססים על תגליותיהם של מדענים אלה.

בנוסף,  ממשיכה בהצלחה תערוכת הספורט הבינלאומית שהגיעה לישראל SPORTS SCIENCE בה מגלים המבקרים את העקרונות המדעיים המסתתרים מאחורי ענפי הספורט השונים, מבינים את האופן שבו הם משפיעים על גוף האדם ומסייעים בשיפור היכולות הגופניות של כל אחד ואחת. זאת באמצעות מתקני ספורט אינטראקטיביים מהנים.

לרגל חנוכה מספר אירועים ברוח החג:

  • הדלקת נרות המשלבת מסורת ומדע.
  • הדגמות מדעיות בנושא אור.
  • מפגש עם דמויות תיאטרליות- אנטיוכוס, יהודה המכבי, מרים החשמונאית וכדומה (בשיתוף תיאטרון חיפה).
  • סיורים בתערוכת "אנרגיה ירוקה".
  • · במדעטף- פעילויות לקטנטנים ברוח החג.

פתוחות התערוכות הקבועות: "תעתועי ראיה", "מדעי החיוך", "תעופה", "ליאונרדו דה וינצ'י", "קסם של מדע", חדרי חושך ומראות ועוד.

הסינמטריX – קולנוע רב חושי בתלת מימד, פתוח לקהל בתשלום נוסף של 15 ש"ח ומציג את הסרטים המדעיים המרתקים: "מסע ביקום", "פלא גוף", "העולם הלוהט", "בונים עולם", "לעוף" ועוד. מתאים לגילאי 6 ומעלה.

ימי ושעות פעילות בחנוכה:

כל ימי חופשת החג בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-18:00, יום ו' 09:00-16:00.

כתובת: בלפור 12, הדר הכרמל, חיפה.

מידע נוסף והזמנת  כרטיסים מראש בטל. 8614444 – 04.

או באתר: www.madatech.org.il