ארכיון יומי : דצמבר 5, 2011


כַּמָּה טוֹב שֶׁהַשָּׁנָה כְּבָר יָרַד גֶּשֶׁם, שֶׁהָרְחוֹבוֹת רְחוּצִים וּנְקִיִּים, הָעֵצִים מַבְרִיקִים וְהַשְּׁלוּלִיּוֹת מַשְׁפְּרִיצוֹת. כַּמָּה טוֹב לָדַעַת שֶׁהַקָּבָּ"ה מַבִּיט עָלֵינוּ וְשָׂמֵחַ.

שלום ילדים!


"מומנטיטו" הנו מופע, המשלב את המוזיקליות, היצירתיות וההומור של קבוצת מיומנה עם טכנולוגיות ייחודיות: חיישנים, אינטראקציה עם וידאו ומכאניקה, של מדעטק המוזיאון הלאומי למדע. המופע יוצר שילוב חדש ומרגש בין אומנות הבמה לטכנולוגיה.

מומנטיטו – מיומנה במופע לילדים – חנוכה 2011


יופי של תרבות לחנוכה, כל המשפחה נהנית!חנוכה תשע"ב מביא עמו את מופע מדראנו, גם לקהל הדתי והחרדי. הפקת אקרובטיקה פומפוזית ומופעים נוצצים מכל העולם. חברת טבת הפקות הוותיקה, הביאה את המופע הלולייני הכי מצליח הישר מאיטליה לישראל. הצוות האקרובטי שנוטל חלק במופע הוא אחד משלשה צוותים היחידים בעולם המסוגלים לבצע הליכה על חבל דק ופעלולים שונים שיצמידו את הילדים למושבים (וגם את 'המבוגרים האחראיים' שביניכם).

קרקס מדראנו חובש כיפה





במהלך חג החנוכה תארח החוויה האולימפית שורה של ספורטאים מובילים להדלקת נרות עם המבקרים. בכל יום יגיע ספורטאי אחר אל החוויה האולימפית בשעה 14:00, ידליק נרות עם המבקרים ויצטרף אליהם לסיור בחוויה האולימפית.

תבואו, יהיה מדליק



חברת 'ליר בגליל' עורכת בחג החנוכה טיולים יחודיים בעקבות החנוכיות בצפת ובירושלים. הסיורים יתקיימו בין התאריכים 20-28.12. שעת הדלקת החנוכיות מתאימה לכל המשפחה, מאחדת ויוצרות תחושת התגבשות פנימית. בשמונת ימי החנוכה, עורכת חברת 'ליר בגליל' סיורים מרתקים בירושלים וצפת בעקבות החנוכיות, הסיורים יערכו באווירה קסומה של פסגות ההרים, כאשר החנוכיות מאירות באופטימיות זהירה את הרחובות ויוצרות אווירה קסומה בסמטאות.

סיור חנוכיות – ליהנות מן האור



"כוח המשאלות" הוא מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית טררם. היוצרים דורון רפאלי ואבי רוזנבלום חוברים בשלישית ליצירה צבעונית והומוריסטית השואבת את קהל הילדים וההורים אל תוך עולם קסום של קצב ודמיון. המופע משלב סיפור עלילה מרגש, שירים סוחפים, קטעי תיפוף וריקוד אנרגטיים, הפעלות קהל ומסרים חינוכיים וחברתיים.

לוח הצגות ילדים – דצמבר – היכל אמנויות הבמה הרצליה.




במרחב בו חיו ולחמו המכבים, ממש במרכז הארץ סיור בקברות המכבים בשילוב מופע של תיאטרון אספלט, טיול ניווט משפחתי, הפקת שמן זית והכנת סופגניות, מסע מרתק בעולם הקופים, בראנץ' וטעימת יינות בוילה טמפלרית, פינת חי עם אטרקציות לילדים, מבחר טיולים ברגל, על סוסים או ריינג'רים – כל אלה ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה מחכים למטיילים בחג החנוכה בחבל מודיעין!

חנוכה בחבל מודיעין – שפע אירועים לכל המשפחה


FunTaziKids מופע ויזואלי ואינטראקטיבי, מרתק ומשעשע בו צוות השחקנים בשיתוף ההורים והילדים יוצרים חוויה מרגשת וייחודית שבה חפצים מרחפים ללא כוח כבידה, מופיעים ונעלמים כהרף עין, במה שניראה כמחול צבעים בלתי פוסק שמטריף את החושים.

פנטזי קידס – חנוכה




תמונות בתלת ממד של מאדים ברזולוציה שעוד לא נראתה מעולם! מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל בחיפה, המרכז הגרמני לתעופה וחלל (DLR) בשיתוף עם שגרירות גרמניה בישראל גאים להציג את התערוכה החדשה: מאדים בשלושה ממדים, שנפתחה בימים אלה ותיסגר ב-31.01.2012

תערוכה חדשה במדעטק- "מאדים בשלושה מימדים"-


בכל שמונת ימי חג החנוכה, ייערך מדי יום בשעה 16:00 במתחם חוות התנינים בחמת גדר, טקס הדלקת נרות  חנוכה וחלוקת סופגניות כיד המלך לצד חלוקת סופגניות ענק מיוחדות ל250 התנינים (מסוגים שונים: קרוקודילים, אליגטורים, גביאלים ועוד), סופגניות ממולאות בממרח דגים על פי הטעם האהוב על התנינים. במקביל ייערכו מדי יום […]

הדלקת נרות וסופגניות עם 250 תנינים ומופעי תוכים בחג החנוכה ...