סיור חנוכיות – ליהנות מן האור


חברת 'ליר בגליל' עורכת בחג החנוכה טיולים יחודיים בעקבות החנוכיות בצפת ובירושלים. הסיורים יתקיימו בין התאריכים 20-28.12.

שעת הדלקת החנוכיות מתאימה לכל המשפחה, מאחדת ויוצרות תחושת התגבשות פנימית. בשמונת ימי החנוכה, עורכת חברת 'ליר בגליל' סיורים מרתקים בירושלים וצפת בעקבות החנוכיות, הסיורים יערכו באווירה קסומה של פסגות ההרים, כאשר החנוכיות מאירות באופטימיות זהירה את הרחובות ויוצרות אווירה קסומה בסמטאות.

סיור חנוכיות בצפת:

– קבלת פנים, קפה / שתייה חמה וכמובן סופגניות.

– בית הבד של סבא חביב: אחד ממייסדי כפר מג'אר שבגליל, מגדל עצי זית ומיצר שמן מאז 1913. באמצעות בית עתיק, אבן רחיים ומכבש ידני מפיק חביב את שמן הזית המשובח ביותר בגליל. בסיור נבקר יחד בבית הבד נשמע סיפורי ניסים על שמן וכמובן נטעם.

– סיור חנוכיות צפת: צפת לובשת חג לקראת החנוכה, כשמסיירים בסמטאות הקסומות של צפת בין בתי הכנסת העתיקים, אי אפשר שלא לחוש בקסם העוטף את העיר. לכל סמטא סיפור משלה, לכל בית יש שם. הריחות של צפת, הקולות, הצבעים ,הנופים והאנשים המיוחדים גורמים לנו להרגיש משהו מיוחד. בסיור תשמעו את סיפורי צפת העתיקה, תבקרו בבתי הכנסת העתיקים ותחושו את אווירת החג כולל הדלקת נרות בבית הכנסת.

– נרות צפת: בסמטאות העיר העתיקה נמצאת גלריה ליצור נרות, נבקר בה ונשמע על משמעות הנרות ודרך עשייתם ויחד נדליק את האור בצפת.

– ניתן לשלב בסיור מופע של נגני כלייזמרים בצפת.

סיור חנוכיית בירושלים:

– טעימות חג (שמן זית, סופגניות, לביבות) בשוק מחנה יהודה.

– סיור ערב מהנה בסמטאותיה הקסומות של שכונת נחלאות, חוויה מרהיבה של אור וצבעים, קולות וריחות. נשמע סיפורים ושירים על "ירושלים של פעם", נסתובב בין הבתים ובין השכונות, נראה חנוכיות שונות ומגוונות, גדולות וקטנות המפרסמות את נס החנוכה.

* ניתן להתאים את הסיור בהתאם לדרישות הקבוצה

חברת ליר בגליל הינה חברה העוסקת בסיורים בגליל במגוון נושאים הקשורים ליין, אוכל טוב, תרבות וחיים טובים. החברה מנוהלת על ידי ליאורה בגא תושבת הגליל המכירה כל טעם, ריח ואתר בצפון ומלווה את הסיורים באופן אישי מתחילתם ועד סופם המוצלח