ארכיון יומי : יולי 30, 2012


באוגוסט 2012, אלגריה יפתח את העולם הקסום של האקרובטיקה עוצרת הנשימה, התלבושות המרהיבות והמוסיקה המקורית בהיכל נוקיה בתל אביב. אלגריה, שמחה וצהלה בספרדית, מציג אקרובטיקה עוצרת נשימה שהאומנות בה ממלאת את הצופים ברגשות אושר ושמחה. במהלך שעתיים של המופע, הקהל עובר דרך מפגן של כוריאוגרפיה סנסציונית העוטפת איכויות אקרובטיות מסעירות המוצגות בעולם פנטזיה קסום, ביזארי ומרשים. כל המחזות הללו מועצמים ע"י מפלי אורות וצלילים, בעוד ש 400 תלבושות הכוללות פאות ואקססוריז מאפשרות מטמורפוזה של 55 שחקנים מ- 18 מדינות בעולם.

סירק דה סוליי מגיעים לראשונה לישראל


כשמוזיקה, קצב וטכנולוגיה נפגשים נולד אירוע הקיץ הגדול של 2012 אחרי חודשים של עבודה סביב השעון, הפארק החדשני SAMA SAMA נפתח לקהל הרחב. הפקה חדשנית, יוצאת דופן וראשונה מסוגה בעולם של Orange ומיומנה, המעניקה חווית קצב, מוסיקה וטכנולוגיה לכל המשפחה.

SAMA SAMA – הפארק החוויתי הראשון בעולם לקצב, מוסיקה וטכנולוגיה ...


יוצרי "דיאלוג בחשיכה" ו"הזמנה לשקט" מזמינים אתכם שוב למסע חווייתי מרתק הפעם, אל מחוזות הזיקנה. בדרך מהנה, מצחיקה ומרגשת, תגלו כי מה שרואים מכאן לא רואים משם. לזיקנה פנים רבות ומפתיעות: אופטימיות, שמחות ונלהבות. נכון, לפעמים גם עצובות, אבל בינינו באיזה גיל אין לנו רגעים עצובים?!

"דיאלוג עם הזמן" – מסע חוייתי חדש ומפתיע למחוזות הזיקנה