ארכיון יומי : אוגוסט 1, 2012


השבת היא באופן רשמי השבת של אמצע החופש הגדול. אנחנו באמצע אב, החודש המרכזי של הקיץ. וזה אומר לא רק אמצע החופש אלא גם חג יהודי, ט"ו באב. מי שלא יודע כל כך מה החג הזה אומר (רמז: זה לא קשור לט"ו בשבט ולא לתשעה באב!) מוזמן לדפדף למדור 'יהודי מקומי', שם עשינו לכם סדר בדברים. מי שכבר יודע ורוצה לעשות משהו נחמד לכבוד היום הזה, מוזמן לדפדף עוד קדימה אל חזחזון, ליצור זר מתוק ולתת לאדם שהוא אוהב. וגם השבוע אנחנו ממשיכים עם מדור 'המועדון' במלוא המרץ, ומביאים לכם כמה מההמלצות של נציגי המועדון הקשורים בתחומיהם השונים: יוחאי ייתן לכם טיפים לבילוי, אליה - המלצות לספרים, רוני עם חדשות אפנה ו... ניסינו להשיג את עופר והראל, אבל האחד שקוע במחשב והאחר בשידורי האולימפיאדה. אבל הראל הבטיח שאחרי שתסתיים, יהיו הרבה דברים מעניינים שקשורים לאולימפיאדה שנביא לכם לקרוא - ובנוסף נבדוק גם כמה אתם עצמכם מומחים בדברים שקשורים בה ובספורט בכלל. ואחרון אחרון חביב: הקומיקס הנהדר 'גאות ושפל' מגיע לקצו, בפרק אחרון בהחלט לסדרה זו. מקווים שנהניתם, כי אנחנו בהחלט כן. בקרוב חגי נוימן, היוצר של 'גאות ושפל', חוזר בסדרה חדשה ומפתיעה - שתלמד גם אתכם את יסודות האיור והקומיקס. שווה לחכות... אז שתהיה שבת שלום, ותיהנו מהחצי השני של החופש! שלכם, ליאת

היי חברים!


לאחרונה, ראו מטפלי הגמלים כי אנפה בעלת כנף שמוטה, מסתובבת בחצר הגמלים הלוך ושוב. לאחר כמה דקות של התבוננות הם גילו כי היא מסתובבת בין רגלי הגמלים ללא מורא ומבצעת ברגליהם ובפרוותם פעולות של ניקוי ואכילה. מעין פדיקור מיוחד ואישי.

חדש בספארי: פדיקור בחינם מאנפה נכה


אוגוסט של פעילויות מדע כיף וחוויה לכל המשפחה סדנאות נפלאות המים כל יום, כל החודש אדם וחלל, אדם ומכונה, מוסיקה, אמנות ומדע – בכל שבוע פעילויות שונות - סדנאות, שעות סיפור, סיורים מודרכים, הפעלות והתנסויות גן המדע על שם קלור מכון דוידסון לחינוך מדעי, מכון ויצמן למדע, רחובות.

רובוטים, כוכבים, הולוגרמות וצמחים טורפי חרקים – אוגוסט בגן המדע