ארכיון חודשי : יוני 2010


הוא חלוץ מהפכת הקומיקס היהודי, ומבקש להמשיך את מפעל המדרשים. בגיל 43 נחשב שי צ'רקה לאחד מחשובי הקומיקסאים בישראל ואוחז ב-12 ספרים, רובם בהשראת ארון הספרים היהודי.

אלוף משנָה


עכשיו גם לילדים יש מנוי לאופרה:האופרה הישראלית, ממשיכה בפעילותה לחשיפתם של ילדים לקסם האופראי בכורה עולמית ל"אליסה בארץ הפלאות"- הפקה גדולה בסיוע של בנק הפועלים להעלאת ההפקה ובבימויו של משה קפטן "חליל הקסם" ו"סינדרלה" בבימויו של ניב הופמן

לראשונה באופרה הישראלית: הפקות קיץ לילדים וכל המשפחה על ...


ה"עברית" הינו דק ואלגנטי, בעל מסך מגע (Capacitive Touch) בגודל 6 אינץ' עם זיכרון פנימי בגודל 1.2 ג'יגה המאפשר להוריד יותר מ-2000 ספרים למכשיר, כולל ספרי ילדים רבים. כרטיס ההרחבה שניתן לקניה בנפרד בנפח של עד 32 ג'יגה (Micro SD/Micro SDHC) יאפשר הורדת עשרות אלפי כותרים, וזאת בהתאם למספר הדפים בספר. השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית" מציינות כי עד כה ובמשך שלושת השבועות הראשונים למכירתו של ה"עברית" הורדו שלושת אלפים כותרים דיגיטליים מהאתר.

מהיום ניתן להוריד ספרים ישירות למכשיר ה"עברית" באמצעות חיבור WIFI



המופע הקרוב בסדרה "צלילי קסם" מגיש את סיפורה של הרביעייה הבלתי נשכחת - "הביטלס", הלהקה ששיגעה את העולם, ושניים ממלחיניה המופלאים לנון ומקרטני - מהיוצרים המוערכים ביותר בתולדות המוסיקה. ניצה שאול על המופע: "ילדים מוכנים לקבל כל סוג של מוסיקה, מחול ואמנות פלסטית במידה וישכנע אותם באמינות שלו. הם מרגישים בחוש בריא, באינטואיציה – אפילו בגיל הרך שמופע אמנותי בכל פורמט שהוא: חי, טלויזיה, קולנוע או מולטימדיה - מעשיר אותם ומרומם את רוחם.

"ארבעה בחורים עם פוני" "הביטלס"- לנון ומקרטני


"שרמנקה"-שירת המכונה, היא מופע קסום ומוזר ללא שחקנים, שכוכביו הם המכונות המופלאות שיצר האמן אדוארד ברסודסקי. אלו מתקתקות, מצלצלות, מסתובבות, מזמרות ומציגות תפיסה שונה ומיוחדת ליחסים בין אדם למכונה, בין אדם לתיאטרון, בין מציאות לדמיון ובין גרוטאות לאמנות.

מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב, מציג קיץ 2010: "ריקוד המכונה"


חשבו על שתי מילים נרדפות למילה "שמחה". האם תוכלו להמציא חרוז למילה "בזבוז"? לֶמה מתכוונים כשאומרים שלמטבע יש שני צדדים? ערוץ הופ! מתמקד הקיץ בנושא השפה העברית, נושא שילווה את שידוריו גם לאורך השנה אחרי ה-1 בספטמבר, עם שלל משדרים המיועדים להעשיר את השפה של הצופים הצעירים. נושא זה נבחר גם על-ידי משרד החינוך כנושא המרכזי לשנת הלימוד הבאה בגנים וכיתות היסוד, ובערוץ הופ! הקדימו והפיקו כבר משדרי הקיץ בסימן השפה העברית במטרה להכין את הילדים לקראת תחילת שנה הלימודים.

הקייטנה של הופ! – עברית שפה יפה



האיורים המוצגים הינם פרי עמלם של תלמידי החוג לאיור בהנחיית המאייר דודי שמאי. בין המוצגים מגוון רחב של נושאים, קריקטורות, קומיקס, איור דיוקנאות,איור חולצות ואיור ספרי ילדים. הכניסה חופשית.

"תארוחת איורים"






אנטי-ישראליות היא אנטישמיות בלבוש מודרני. זו אותה שנאת יהודים ישנה שלא פסה מן העולם. אורן זונדר מפליא להסביר את קללת בלעם שהפכה לברכה: "הן עם לבדד ישכון" במדורו המעניין "לכבוד שבת", ותמר הירדני פוצחת במדור חדש ומרתק על השמות שמאחורי האתרים הידועים בארץ (מומלץ גם לארדואן ולשאר שונאי ישראל, המנסים לטעון כאילו כבשנו את האדמה מידי הפלשתינים, ואין לנו קשר לארץ הזו). בכל דור ודור קם לעם היהודי אויב חדש, והקדוש-ברוך הוא מצילנו מידו. נתפלל ל-ה' שישמור עלינו בארצנו, ויקרב את הגאולה להתראותיות, לירון

שלום לכם!


קייטנת תיאטרון 2010 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה. במהלך שבועיים ימים יעברו הילדים פעילויות שונות שמטרתן להכיר את מאחורי הקלעים של עולם התיאטרון, איפור, במה, תפאורות, קרקס, קומדיה ד'לארטה, בניית מסכות, אימפרוביזציות והפתעות נוספות. כל הפעילויות יועברו על-ידי מדריכים מקצועיים מתחום אמנויות התיאטרון, לצד מדריכי תיאטרון מקומיים שילוו כל קבוצה.

קייטנת תיאטרון 2010 בהיכל אמנויות הבמה הרצליה



השבוע יעלה לאוויר הפרק "תמוז ברחוב סומסום" בכיכובן של הדמויות האהובות מרחוב סומסום, העוסק בשבת. הפרק הוא השני בסדרת חודשי השנה ברחוב סומסום, סדרה המתמקדת בערכי התרבות היהודית תוך התייחסות ללוח השנה העברי. התוכנית משודרת בערוץ הופ! בימי שישי בשעה 17:30

תמוז ברחוב סומסום – הצעות לפעילויות משפחתיות


1
מערכת החינוך בישראל לומדים כ-5000 תלמידים לקויי שמיעה. כ-75% משולבים כיחידים בחינוך הרגיל (שילוב אישי). כ-20% משולבים בכיתות מיוחדות במסגרת בתי ספר רגילים. כ-5% לומדים בגנים או בבתי ספר מיוחדים. שמיעה תקינה מהווה גורם מרכזי ומשמעותי ביותר בתהליך של רכישת שפה ודיבור שהינם כלים הכרחיים לפיתוח תהליכי למידה. במידה ועולה חשד לכך שהילד אינו שומע טוב מומלץ בהקדם האפשרי לפנות למכון שמיעה מוכר ומוסמך לצורך ביצוע בדיקת שמיעה

ירידה בשמיעה בקרב ילדים