ארכיון יומי : יוני 14, 2012


יש שני סוגים של הצלחות. הצלחה במשהו שאנחנו אמורים להצליח בו, כדי שנוכל להשתוות לאחרים ולהתקדם עם הזרם, כמו למשל מבחן בחשבון, או להגיע לסוף המסלול בטיול השנתי בלי להתעלף מצמא וממכת חום... ויש הצלחות, שאנחנו קובעים לעצמנו כדי להעלות את הציפיות שלנו מעצמנו. כמו להצטיין במבחן, או להגיע ראשון לסוף המסלול, או לנצח במשימה מאוד קשה שכולם פקפקו שננצח בה. בגיליון זה הקדשנו את מיטב הכתבות שלנו לילדים שעשו בדיוק את זה. מעיין שנולד עם שיתוק מוחין, מה שמגביל אותו מהליכה, הגשים חלום של טיול רגלי עם משפחתו - ועשה זאת על גבי חמור. בכתבה אחרת, דב הפך את כשרונו במשחק הדמקה - לאליפות של ממש. במדור חדשות טובות - ידיעות מיוחדות על הצלחות כנגד כל הסיכויים. ובמדור "דבר הקורא" סיפור אישי על קבוצת תלמידים שניסו בעצמם לשחק במגרש כשהם מונעים בכסאות גלגלים, וגילו שזה לא פשוט בכלל. זה המקום גם להכריז על מדור חדש ונהדר שהתחלנו השבוע במיוחד לכבוד חודשי הקיץ: "הקיץ שלי". עשיתם טיול? עברתם חוויה מרתקת? יש באמתחתכם תמונות משם שפשוט מתבזבזות סתם בפייסבוק? שלחו לנו אותן, בצירוף דברי הסבר ותיאור, ואנו נפרסם אותן ואת הפירוט שבצידן כדי שכל קוראי העיתון יוכלו להיות שותפים גם הם לחוויה הייחודית שעברתם.

שלום לכם!


חולמים לשחק בסרט ולהיות מפורסמים? דרור חג'ג' ושחר מלכה עשו זאת. הם מופיעים בתפקידים הראשיים בסרט מוזיקאלי חדש המספר את סיפור ההתיישבות היהודית בגוש קטיף

חול בגרביים


שמעתם פעם את המושג "קלוז-אפ"? ומה אתם יודעים על "שוט"? מתי לאחרונה עשיתם "ריוויינד" או השתתפתם ב"סצינה"?

חיים בסרט



על הָעֵץ פְּרִי תְּאֵנָה, גָּדוֹל, עֲסִיסִי, מְעוֹרֵר תֵּאָבוֹן. הָאִכָּר שׁוֹלֵחַ יָד וְקוֹטֵף אוֹתוֹ, מִשְׁתּוֹקֵק לִנְגֹּס בּוֹ, לְהַרְגִּישׁ אֶת הַטַּעַם הַמָּתוֹק, אֵת הֶעָסִיס. אַחֲרֵי כָּל הָעֲבוֹדָה הַקָּשָׁה, הַפְּרִי סוֹף סוֹף בָּשֵׁל, הָאִכָּר רַק רוֹצֶה לָתֵת בִּיס. אֲבָל לֹא, בַּיָּמִים שֶׁבֵּית הַמִּקְדָּשׁ הָיָה קַיָּם, אֵת הַפְּרִי הָרִאשׁוֹן שֶׁהִבְשִׁיל הָיוּ מַעֲלִים לִירוּשָׁלַיִם, לְבֵית הַמִּקְדָּשׁ.

דבר העורכת – סוכריות סיוון